STEAM GROUP
Vénnér'&.fáns'áf.Gúldfískén? ;i<3 iLoveSimone.
STEAM GROUP
Vénnér'&.fáns'áf.Gúldfískén? ;i<3 iLoveSimone.
0
IN-GAME
6
ONLINE
Founded
25 November, 2009
Location
Denmark 
ABOUT Vénnér'&.fáns'áf.Gúldfískén? ;i<3

Gúldfískén? ;o<3

Alle der elsker mig?:'D<3
~Guldfisken elsker sine venner8D<3
&&' jarh? jeg er en pige?$:.
POPULAR DISCUSSIONS
VIEW ALL (1)
RECENT ANNOUNCEMENTS
o;'..
10 Comments
23 Sep, 2010 @ 10:12am 
Nooo JEG ER DIN :D
22 Sep, 2010 @ 11:19am 
JEG ER DIN STØRSTE FAN :D!
22 Jul, 2010 @ 11:46am 
Cathrine er Sej 8D!!!
15 Jul, 2010 @ 9:17am 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?!? JEG SKA VÆRE SAMMEN MED CATH! $$;'<3
7 Jul, 2010 @ 10:14am 
.jeg elsker os dig simone!$;'
28 Jun, 2010 @ 7:08am 
J E G E L S K E R D I G ! :$
0
IN-GAME
6
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
25 November, 2009
Location
Denmark