STEAM GROUP
Vénnér'&.fáns'áf.Gúldfískén? ;i<3 iLoveSimone.
STEAM GROUP
Vénnér'&.fáns'áf.Gúldfískén? ;i<3 iLoveSimone.
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
25 November, 2009
Location
Denmark 
10 Comments
23 Sep, 2010 @ 10:12am 
Nooo JEG ER DIN :D
22 Sep, 2010 @ 11:19am 
JEG ER DIN STØRSTE FAN :D!
22 Jul, 2010 @ 11:46am 
Cathrine er Sej 8D!!!
15 Jul, 2010 @ 9:17am 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?!? JEG SKA VÆRE SAMMEN MED CATH! $$;'<3
7 Jul, 2010 @ 10:14am 
.jeg elsker os dig simone!$;'
28 Jun, 2010 @ 7:08am 
J E G E L S K E R D I G ! :$
25 May, 2010 @ 8:36am 
næsten? o;'
17 May, 2010 @ 9:23am 
Sådan er det sku ikke med alle drenge :(
30 Mar, 2010 @ 6:42am 
0g Gûldfîskê êl$kêr diG! :i<3
20 Mar, 2010 @ 12:11pm 
$êriøst jêêG êlskér diG Guldfiisk!<3