STEAM GROUP
Zixer_#DK# zเχ_#DK#
STEAM GROUP
Zixer_#DK# zเχ_#DK#
0
IN-GAME
0
ONLINE
Founded
24 April, 2008
Location
Denmark 
ABOUT Zixer_#DK#

Denne clan er for alle der er dansker. (vi skal sammer arbjet for guldet) HUSK VI ER DANSKER *-*

Denne clan blev laver af Simon Nielsen og Sebasitan vi blev venner også startde clan det var mig der gjor det teniske og sebasitan fant mellemer til clanen og nu er vi en lille men god clan men der kommer fler i clan og vi gør var beste for clan vi her to leder gexman og Z3bster og jeg Bubs som er clan leder og Ejer. *-*
POPULAR DISCUSSIONS
2 Comments
30 May, 2009 @ 6:48am 
har fået ny acc. for længe siden bare glemt at sige det... men min nye acc er : dj_casper94
19 May, 2009 @ 1:37pm 
cool im the leader :D
VIEW ALL (16)
GROUP MEMBERS
Group Player of the Week:
Administrators
Members
0
IN-GAME
0
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
24 April, 2008
Location
Denmark