Comments
23 Oct, 2019 @ 6:08am 
:heartris:
21 Sep, 2019 @ 11:54am 
Fang Nibbleton :lunar2019coolpig:
7 May, 2019 @ 12:27pm 
😍👌
7 May, 2019 @ 2:59am 
Aldrig nogensinde sælg Denmark gruppen! :AxeNSword::saxonshield:
14 Jan, 2018 @ 8:15am 
Nej :)
31 Dec, 2017 @ 1:03pm 
^w^
22 Dec, 2017 @ 6:26am 
Er 'denmark' gruppen til salg?
15 Oct, 2017 @ 11:47am 
:steammocking: :steammocking:
26 Aug, 2017 @ 10:23pm 
Danske spillere velkommen i gruppen!
9 Jul, 2017 @ 12:51pm 
GstarLudi ツ Har prøvet. Det kan ikke ændres :s :steamfacepalm:
9 Jul, 2017 @ 5:11am 
Hey please skift d'et ud med et stort D i Denmark gruppen :thumb::steamhappy:
9 Mar, 2016 @ 8:11am 
Hey, lets be friends :steamhappy::steamhappy:
5 Jul, 2014 @ 8:05am 
hej jeg vil godt snakke med dig om noget :) har snakket med Asbjørn på din side og han sige du kan måske hjælpe mig :) jeg tilføjer dig som ven så kan vi lige snakke måske så kan du bare tage mig væk igen vis det er ps jeg er orgblind
7 Dec, 2013 @ 10:21am 
OMG 10 YEARS ON STEAM :O
21 Jul, 2013 @ 1:01pm 
Jeg hedder sku Jonas
:B1:
20 Jul, 2013 @ 9:48am 
Englishcomment.executablefile:tradingcard:
5 May, 2013 @ 1:14am 
kan du li historie så kom i min grupe snaphanen
8 Mar, 2013 @ 8:48am 
English Comment
23 Feb, 2013 @ 2:30am 
needs more english comments.
18 Feb, 2013 @ 5:04pm 
More English comments. This one with punctuation.
4 Feb, 2013 @ 4:34pm 
English Comment
29 Jan, 2013 @ 2:11pm 
Hvad kan jeg hjælpe jer med ? : )
29 Jan, 2013 @ 8:40am 
hey har lige et spørgsmål så ville du ikke accp??
25 Jan, 2013 @ 9:06am 
Cult of personality
22 Jan, 2013 @ 6:21am 
key til hvad ?
21 Jan, 2013 @ 12:57pm 
jeg kan give dig et key gratis lol de er alle steder
26 Dec, 2012 @ 2:55am 
You dont even play in tf2, but ok, if you change your mind I propably will still be chere ;).
26 Dec, 2012 @ 1:29am 
Bills hat ? No tnx not for sale - but tnx :)
25 Dec, 2012 @ 5:39pm 
Hey, I want to trade witch you, I can give you key to dota 2 for one hat from your inventory from team fortress 2. I add you to friends so we can trade, ofcours if you want.
12 Dec, 2012 @ 11:34am 
Hallurr! :D
18 Jul, 2012 @ 3:12pm 
Im down for it. Maybe sunday?
16 Apr, 2012 @ 8:24am 
davs
DAWGS
19 Dec, 2011 @ 11:38am 
Bukkit er klar nu.
11 Dec, 2011 @ 2:09am 
:(
23 Nov, 2011 @ 3:24am 
Hans? GTFO!
Who bist du bufferz? Und hvornår is bukkit klar?
18 Nov, 2011 @ 11:43am 
Tænk over det engang, Hans..
8 Nov, 2011 @ 7:06am 
Hvorfor sprøge ham når du har mig, skipper :O
8 Nov, 2011 @ 4:06am 
BF3 Bufferz, kom lige på. Har endnu et a livets store spørgsmål til dig.
26 Sep, 2011 @ 12:19pm 
^6N4de ^8!<3Goez ^4Reflex: ADVARSEL!! .... Hør her. Hvis to personer ved navn (NisseFar og Nivek) ønsker at tilføje dig til deres liste, Ikke acceptere. Det er en virus.
Fortæl det til alle på din liste, fordi hvis en person på din liste, tilføjer ham eller hende, får du det også. Det er en harddisk morder og en meget forfærdelig virus. Please giv det videre til alle på din liste. Vi har brug for at finde ud af,

*RYGTE*


*PASTED*
16 Sep, 2011 @ 6:31pm 
hey, got steam finally working on my mac...sweet
31 Jul, 2011 @ 2:46pm 
Hey skal man sende 2 svar ???
29 Jul, 2011 @ 1:46pm 
hey bufferzz jeg vil gerne være med i den der steam danmark konkurence men jeg kan ikke sende beskeden med svaret over twitter fordi at du ikke follower mig
19 Jul, 2011 @ 1:39pm 
Buff, har prøvet at kontakte Facey og alle andre, og kan ikke sådan "Komme i kontakt" Jeg håber at du ser det her, fordi jeg er nemlig bannet af "denmark".

Hvilket jeg finder ret sjovt, fordi jeg har (Tror jeg nok) ikke været der inde i et år, og der står at Facey Bannede mig. Har spurgt dig tidligere, og du sagde kontakt ham.

Kan ikke - Vil du se på det?
Det er nemlig en let måde at finde venner på :)

TAAAK :D
7 Jul, 2011 @ 9:04am 
Ja jeg har en minecraft server. www.yoo.dk/minecraft
19 Jun, 2011 @ 3:11pm 
Hello Buffmeister, når du ser det her, så skriv lige til mig - Skal lige snakke angående Minecraft ;)
7 Jun, 2011 @ 3:32am 
ELSKER MINECRAFT...har brugt meget meget lang tid på det haha :D alt for mange timer men det er et vildt spil :D
2 Jun, 2011 @ 1:33pm 
Har du en Minecraft server?
1 Jun, 2011 @ 1:57am 
RIDE that PIG !
29 May, 2011 @ 7:32am 
ville du være venner det liner at jeg er en piger men jeg hedder oliverandersen2000
28 May, 2011 @ 2:13pm 
♥♥♥♥ du er nice jeg elsker mc ♥♥♥♥ du er så mega nice :P