Comments
3 Mar, 2025 @ 2:46pm 
Mitä vittua sanoit minusta, sinä pikku narttu? Sinun kuuluu tietää että olen kouluttautunut suomen maavoimien huippujoukoissa, olen ollut osallisena useisiin salaisiin raideihin, myös parissa Al-Qaida tehtävässä, ai niin ja minulla on yli 300 varmistettua osumaa. Minut koulutettiin sissi sodankäynnissä, ja olen koko suomen paras tarkka-ampuja. Et ole minulle mitään muuta kuin uusi kohde. Minä tulen pyyhkimään sinut vittuun täältä sellaisella tavalla jota ei ole ennen nähty tällä planeetalla. Luulet pääseväsi eroon tästä kun sanoit sen internetissä? Kun me puhumme, olen järjestämässä salaisia vakoilijoitani, ympäri suomea ja sinun IP-osoitteesi on paikannuksessa juuri nyt, joten sinun on parempi valmistautua myrskyyn, mato. Myrskyyn joka pyyhkii pois sen pikkuisen pateettisen asian jota kutsut elämäksesi. Voin olla missä tahansa, milloin tahansa, voin tappaa sinut yli seitsemällä sadalla eri tavalla, ja nuokin pelkillä käsilläni.
4 Jul, 2021 @ 10:38pm 
signed by greed :rheartr:
14 Jun, 2021 @ 9:07pm 
+rep
11 Jun, 2021 @ 4:53pm 
Ei ♥♥♥♥♥ pakko sanoo et oon kyl kova fani! :D Katellu sun Kouluampumis-vlogei aika paljo ja pakko sanoo kyllä et oot ihan saamerin hyvä ampuun ala-astelaisia :D Ois kiva päästä sun kanssas PÄIVÄKODILLE AMMUSKELEEN , mut se ei varmaan sulle kävis? :D Ois mahtavaa jos kävisit MEIÄNKI KOULUSSA AMMUSKELEEN, ni voin kavereille vähän lesoilla! :D GL HF!
1 Jun, 2021 @ 12:03pm 
──────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ TOOT TOOT
▄▄▄▌▐██▌█ Gay porn delivery and♥♥♥♥♥♥♥♥♥premium
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄​▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀​▀▀▀▀(@)
13 May, 2021 @ 2:27pm 
ole hyvä kannosta:)
9 May, 2021 @ 10:51am 
+rep kona
11 Apr, 2021 @ 11:50am 
ТЫ ПИ.ДАРАЗ Я ТВОЮ МАТЬ В СРА.КУ ТРА.ХАЛ ПАС.КУДА С ЧИТАМИ!!!
11 Apr, 2021 @ 11:26am 
ПИДА.РАЗ!!!
22 Mar, 2021 @ 1:40pm 
Ai ♥♥♥♥♥♥♥ huomen 7 luokan päättärit🔥🔥💦💦🐊🐊🐊 Jätkien kaa odensee ja tupakkaa(lm sininen🔥) ja meil kaikil on 3🍺🍺🍺(if you know what i mean) ja kattokaaki sit😤😤ettei ketää vasikoi meit kytil tai mutsil tai tullaa rullaa sun oodenssig😈😈 Nii et jos yksi vasikoittee ni tullaa repii sormet irti😊😊😊👌👌👀👀👀👀🍻🍻🤐
5 May, 2020 @ 5:40am 
join my lobby
1 May, 2020 @ 10:59am 
Vitun helari :D
17 Apr, 2020 @ 4:32am 
+rep huomenta naapuri
16 Apr, 2020 @ 8:31am 
+rep Verry funny russian kid (what the ♥♥♥♥ man)
16 Apr, 2020 @ 8:08am 
___________________________######_________
___________________________######_________
____________________________####__________
_____________________________##___________
___________________________######_________
__________________________#######_________
__####__________________#########_________
_######________________###_######_________
_######_______________###__######_________
__####_______________###___######_________
_____##################____######_________
_____##################+rep#######________
______#################____######_________
_______###_______#####_____######_________
______###_______#####______######_________
_____###________#####______######_________
#######_________##########_##############__
16 Apr, 2020 @ 8:08am 
___________________________######_________
___________________________######_________
____________________________####__________
_____________________________##___________
___________________________######_________
__________________________#######_________
__####__________________#########_________
_######________________###_######_________
_######_______________###__######_________
__####_______________###___######_________
_____##################____######_________
_____##################+rep#######________
______#################____######_________
_______###_______#####_____######_________
______###_______#####______######_________
_____###________#####______######_________
#######_________##########_##############__
12 Apr, 2020 @ 11:12am 
___________________________######_________
___________________________######_________
____________________________####__________
_____________________________##___________
___________________________######_________
__________________________#######_________
__####__________________#########_________
_######________________###_######_________
_######_______________###__######_________
__####_______________###___######_________
_____##################____######_________
_____##################+rep#######________
______#################____######_________
_______###_______#####_____######_________
______###_______#####______######_________
_____###________#####______######_________
#######_________##########_##############__
14 Mar, 2020 @ 6:26am 
пидр ебанный , в тиму не берите
28 Feb, 2020 @ 5:17am 
+REP GOOD PLAYER