Hyper-V -iwnl-
?
Jamaica
"Nem tudo que reluz é ouro e nem tudo que brilha as vezes é diamante!" (MC LON)

-tickrate 128 -novid -nojoy -nosteamcontroller -high -limitvsconst -softparticlesdefaultoff -noaafonts -noubershader -nohltv -r_emulate_g +exec suacfg.cfg -allow_third_party_software

CFG [pastebin.com]

"Nem tudo que reluz é ouro e nem tudo que brilha as vezes é diamante!" (MC LON)

-tickrate 128 -novid -nojoy -nosteamcontroller -high -limitvsconst -softparticlesdefaultoff -noaafonts -noubershader -nohltv -r_emulate_g +exec suacfg.cfg -allow_third_party_software

CFG [pastebin.com]

Sedang Dalam Talian
Aktiviti Terkini
1.1 jam dalam rekod
terakhir dimainkan pada 18 Jun
Kemajuan Pencapaian   0 daripada 5
0.6 jam dalam rekod
terakhir dimainkan pada 13 Mei
Kemajuan Pencapaian   0 daripada 60
1.9 jam dalam rekod
terakhir dimainkan pada 13 Mei
Kemajuan Pencapaian   4 daripada 101
18 Jun, 2023 @ 8:31pm 
doente xitando em MM, jajá perde conta
16 Mei, 2023 @ 5:55pm 
doentinho mongolzinho dodózinhho
5 Mei, 2023 @ 3:21pm 
Sem Meu programinha não clico, kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
16 Apr, 2023 @ 11:47pm 
jogador bom
3 Apr, 2021 @ 10:48am 
Jogador raiz!
4 Nov, 2018 @ 11:35am 
+rep