Comments
11 Jul, 2012 @ 4:27am 
:))))
11 Jul, 2012 @ 3:03am 
=))))))))))) :(

11 Jul, 2012 @ 1:34am 
Dc pui poze cu gagica.mea?! vezi fraiere ca stiu unde stai:)))!
8 Jul, 2012 @ 3:28pm 
w0w ce poza ai nebune :))) :X
16 Apr, 2012 @ 1:00pm 
Ce bine dai ma :)))

5 Apr, 2012 @ 1:43pm 
MS MS MS:d
22 Mar, 2012 @ 3:55pm 
GG SEDANEEEEEEEEE ; dai bine ne vedem la DreamHack Open Bucuresti =)))))
21 Mar, 2012 @ 10:22am 
e capo di mafia asta
19 Feb, 2012 @ 8:54am 
Bodo da si me 1 milion:X:)))
19 Feb, 2012 @ 4:51am 
Te iau in TEG ba :))))
24 Dec, 2011 @ 7:52am 
Sarbatori Fericite!>:D<