Rev
Antarctica
Tanz mit mir den Galgentanz
solange wir noch nicht hängen

"Ich spreche Deutsch nicht weil es cool ist, ich spreche Deutsch weil es Spaß macht. Basta. Mal abgesehen spreche ich gar kein Deutsch." - Zitat von Otto von Bismarck (1. April 1815)

Tanz mit mir den Galgentanz
solange wir noch nicht hängen

"Ich spreche Deutsch nicht weil es cool ist, ich spreche Deutsch weil es Spaß macht. Basta. Mal abgesehen spreche ich gar kein Deutsch." - Zitat von Otto von Bismarck (1. April 1815)

Screenshot Showcase
ČARNI NEVARNI
1
Favorite Game
200
Hours played
73
Achievements
Favorite Group
DFFG at it's finest
75
Members
4
In-Game
15
Online
11
In Chat
Recent Activity
2,108 hrs on record
last played on 26 Jun
148 hrs on record
last played on 23 Jun
6.6 hrs on record
last played on 21 Jun
25 Jun @ 4:32pm 
Tij leaver. Od zdaj dale te hujšali nete več masno doj geli. Zdaj se samo bobipalcke na sporejdi.
P.s
Cuo san ka dosti tvoje sorte lidij delajo na firma pa si cejle pake bobipalck domao nosijo ka nejso lacni
23 May @ 5:25pm 
He is leaver , we losse match ♥♥♥♥♥ couse you leave
21 May @ 4:53am 
Ljubosumni na slovence avstrijci tan z itreneton 30 lejt za svejto, tan un moderni z telefon linije na pecw. zdaj pa v cita ka man isti profil kak un. Kaaazi mi eno cedno temo! Naj merjejs na ton Gaymerskon stolci
19 May @ 7:27am 
Ge un najde tej klošare ka so vsi povrejk dužni samo pa nevejo nikaj zrikat. Samo un lejko vse zrikta skaos. Jaooo stari moj. Of ma obresti ci nes placo vkratkon. Z 30 evri je priso na 25 :'D se malo pa de 50 :'D
18 May @ 10:46pm 
Naj merjejš na tej stolec! 🦽
14 Apr @ 9:55am 
dobro je dadec. ne sekejraj se. Čist vrejdi gučijš Ciganjski !