Comments
2 Feb, 2024 @ 5:28am 
* ' * .  ⭐️ *  '*  *
*  . '  ✨✨     '  *
.   *  💫❄️💫 *   '  .
  *  ' 🍭❄️🎂🍭
'    ' 🎁🎊🎉💰🎁 '  
 * *. ❄️🥶⛄️☃️💎❄️  *
* .  🎀💸'🎂🎊🎉⛄️🎀 .
  . 💰💸🎂🎁🎀🍭💸💰
 * .🥶☃️⛄️🎉🎊💰💎🍭🥶* '   *
' . 🎂🍭💎💰🎀🎊🎉🎁🥶🎂+:
. *🎁🎉🎊💰💎🍭🎂⛄️☃️🥶🎁  ' *
 🎀💰💎🍭🎉🎊⛄️🎂🥶❄️🎁🎀
 .     . ⬛ ' ' *     
⚜️ We can be friends  for future games ⚜️
✅✅✅+REP Have a nice day ✅✅✅
✅✅✅+REP Nice profile  ✅✅✅
✅✅✅😁Friendly Guy 😁 ✅✅✅
❄️❄️❄️Happy Holidays ❄️❄️❄️
30 Nov, 2023 @ 5:27pm 
💝──🏆──🏆──🏆──💝
✅ + REP
      💌💟   💟💌
   💟🌠💝💟💝🌠💟
   💌🌠💌🏆💌🌠💌
      💟🏆🔝🏆💟
🔝      💌🌠💌      🔝
   ⚡      💟      ⚡
      💫         💫
✅ Cool guy !!!
20 Jul, 2021 @ 10:30pm 
Hey man can u help me to get Rogue warrior multiplayer achievements?
29 May, 2021 @ 6:18am 
hi, do you have any spare time to help me and my 2 other friends with 4x4 painkiller achievement?
thank you
9 Jan, 2021 @ 5:28pm 
good band
22 Aug, 2020 @ 5:14am 
A bit delayed, but added for Rogue Warrior ranked mp
Cheers mate
3 Mar, 2020 @ 8:21am 
i do not need help anymore thank you!
7 Oct, 2019 @ 12:18pm 
Hinzugefügt für Res Publica :AOEKnight:
10 Dec, 2018 @ 12:50pm 
Wollte dich wegen den Tomb-Raider-Achievements adden ;D
19 Nov, 2018 @ 1:29pm 
A genuine, respectable player. Helped me unlock the PAYDAY 2 Secret.
28 Apr, 2016 @ 6:21pm 
Some really impressive stats you've attained. :palm:
31 Jan, 2016 @ 8:03am 
Lust auf Bozak Horde?
17 Nov, 2015 @ 9:36am 
appreciate the help! =D
16 Nov, 2015 @ 10:56pm 
Hi, how did you get Master of the Forgotten World achievement in aoe2? thx!
11 Jul, 2015 @ 6:02pm 
21 Jan, 2015 @ 11:20pm 
/フフ         ム`ヽ
/ ノ) do you even lift? ) ヽ
/ |  ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌒(ゝ._,ノ
/ ノ⌒7⌒ヽーく  \ /
丶_ ノ 。   ノ、 。|/
   `ヽ `ー-'_人`ーノ
    丶  ̄ _人'彡ノ..
12 Sep, 2014 @ 1:25pm 
+rep! Thank you for using ][ander's Trading Bots
15 Jul, 2014 @ 9:14am 
Hallo ich hätte mal eine Fragezu
Sniper Ghost Warrior
Ich habe das Spiel gekauft, aber nicht bei Steam.
Habe es in einem Markt gekauft.
Die CD legte ich ein und wurde aufgefordert Code eingeben um es bei Steam
zu spielen.
Soweit alles ok
Wenn ich das Spiel starte bekomm ich nur einen dunklen Bildschirm.
Können Sie mir da villeicht weiterhelfen
Gruß baerchen115
29 Jun, 2014 @ 6:02am 
Rep +
25 Jun, 2014 @ 11:46am 
+Rep! Good trader :summerskull:
23 Jun, 2014 @ 1:51pm 
+rep fast and nice trader
14 Apr, 2014 @ 8:58am 
+Rep fast and polite
26 Dec, 2013 @ 10:45am 
+REP Great trader :D:
16 Jul, 2013 @ 9:07am 
+rep fast trader
18 Apr, 2013 @ 10:51am 
Great guy +rep
13 Jul, 2012 @ 7:33am 
good Trader +rep
7 Jul, 2012 @ 6:30am 
great trade +rep :)
10 Jun, 2012 @ 7:51am 
Nice trader! + rep ^^
1 Jan, 2012 @ 7:23am 
Thanx for the trade +1 rep to you :)
4 Jul, 2011 @ 5:47am 
HI
1 Jan, 2011 @ 1:23am 
Hallo Hallo - ich wünsch Dir ein gutes Jahr 2011 !!!!
1 Jan, 2010 @ 1:41am 
Frohes, neues Jahr, Jizzy Lizzy! ;-)