Otto
#2017
:skul:
:skul:
Currently Offline
20 May @ 12:47am 
Idag e det internationella var -snäll-mot -en -utvecklingstörd-Dagen. Så skriv till en Efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer. Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. Fortsätt kämpa vännen. Du är speciell
15 Apr @ 5:08am 
+rep nice guy:steamthis:
13 Apr @ 9:45am 
du BASTARD
11 Feb @ 7:39am 
vem fan är egirl@gmail.com?
6 Feb @ 12:59pm 
snark!
rep for rep❤️