EireN
Currently Offline
Comments
5 May, 2022 @ 7:59am 
Ağaca sormuşlar, en çok neden korkarsın demişler. Balta demiş.

Ateş değil, yangın hepiniz yanarsınız. Hani balta tek tek keser. Keçi hepinizi yer, şeyini, fidesini. Sel, mel, yıldırım.

“Niye balta ey ağaç?” demişler ağaç ne demiş biliyo’ musun? Kökü benden de ondan demiş.
14 Apr, 2020 @ 2:26pm 
+rep
5 Mar, 2016 @ 3:50am 
+Rep frie:steamhappy:ndly
1 Sep, 2015 @ 12:31pm 
+Rep! Great trades!