Comments
13 Jun @ 3:44am 
-rep nice cheats kid...
-rep noob ♥♥♥
25 Jan @ 9:24am 
yoo bro, add me! :)
8 Jan @ 9:21am 
hey
7 Dec, 2025 @ 5:41am 
+Rep u cool dude have a good day and gl in ur games 🔥
31 Aug, 2025 @ 10:41am 
тупое животное не на что не способное -rep
26 Aug, 2025 @ 11:17am 
+rep top gamer
22 Aug, 2025 @ 12:06pm 
add me, please, +rep Fantastic guy!
14 Aug, 2025 @ 6:34pm 
GG WP
10 Aug, 2025 @ 8:59am 
have an offer for ya, added mate.
18 Jul, 2025 @ 11:29am 
Round two?
13 Jul, 2025 @ 8:47am 
good profile, communicative player
6 Jul, 2025 @ 1:24am 
+ rep
7 Jun, 2025 @ 3:50pm 
karaktersiz insan, biz sadece dust2 girmek isteyen birkaç genç idik. bizi geri çevirerek insanlığa olan inancımızı ziyadesiyle sarsmış bulunmaktasın. türk cs topluluğu olarak seni kınıyoruz. umarım nova 2den 1e tez vakitte düşerek hatanı fark etme şansı bulursun. dust2 oynamanın bir raconu vardır. 2-3 vursan bile agalarını satmazsın. şayet siz kunduz bey veyahut fatih bey bizleri yarı yolda bırakarak ruslar ile dayanışma içine girdiniz. vatana olan hıyanetiniz elbet cezasız kalmaz. alman adam sizler için geliyor. kendisini durdurmak için ugrasmayacagiz. herkese bol sans.
7 Jun, 2025 @ 3:49pm 
Bazı kayıplar skor tablosuna yazılmaz. Dün gece Dust2’de yaşananlar, sadece bir mağlubiyet değil, bir dostluğun çöküşüydü. B’yi “clear” sanıp bombayı A’da unutan sen, flaşla kör ettiğin takım arkadaşını ölüme terk eden diğerin… Siz bizi sadece düşmana değil, umuda da savunmasız bıraktınız.

Bu bir oyun, evet. Ama biz sadece round kaybetmedik; güveni, inancı ve ELO’yu da yitirdik. Bunny hop yaparken gülüşünüzde biz “eco rush mid” çağrımıza ihanetin sesini duyduk. Her smoke, aramızdaki bağları silikleştirdi.

Biz artık clutch atamayız, çünkü içimizdeki takım ruhu öldü.
Ama merak etmeyin... Skorlar unutulur, hatalar affedilir.
İhanet? Asla.

Saygılarla,
Bir zamanlar sizinle "stack B" yapan kardeşiniz.
7 Jun, 2025 @ 3:49pm 
karaktersiz insan, biz sadece dust2 girmek isteyen birkaç genç idik. bizi geri çevirerek insanlığa olan inancımızı ziyadesiyle sarsmış bulunmaktasın. türk cs topluluğu olarak seni kınıyoruz. umarım nova 2den 1e tez vakitte düşerek hatanı fark etme şansı bulursun. dust2 oynamanın bir raconu vardır. 2-3 vursan bile agalarını satmazsın. şayet siz kunduz bey veyahut fatih bey bizleri yarı yolda bırakarak ruslar ile dayanışma içine girdiniz. vatana olan hıyanetiniz elbet cezasız kalmaz. alman adam sizler için geliyor. kendisini durdurmak için ugrasmayacagiz. herkese bol sans.
6 Jun, 2025 @ 9:46am 
.I..
6 Jun, 2025 @ 7:12am 
дднище
6 Jun, 2025 @ 7:12am 
ёбаный натик
13 May, 2025 @ 10:16am 
let's keep the wins coming
18 Apr, 2025 @ 5:50pm 
Прими го трейд
25 Mar, 2025 @ 1:45pm 
+ rep
25 Mar, 2025 @ 11:19am 
+rep let's work together as a team
25 Mar, 2025 @ 9:39am 
Прими го трейд
21 Mar, 2025 @ 5:33pm 
+rep pretty good player <3
19 Mar, 2025 @ 12:38pm 
nice aim bro
19 Mar, 2025 @ 9:09am 
cool game
18 Mar, 2025 @ 9:14am 
Прими го трейд
18 Mar, 2025 @ 9:08am 
wallhacker
13 Jan, 2025 @ 11:32am 
legend
29 Dec, 2024 @ 8:31am 
Game face on Let's do this!
22 Aug, 2024 @ 2:22pm 
hejka, +rep!
dodaj do znajomych, mam pytanko
7 Apr, 2021 @ 2:31pm 
+rep iyi oyuncu...
Soran olursa çeliktenn abisi öğretti dersin.xd
13 Mar, 2017 @ 1:26pm 
and aim bastard
13 Mar, 2017 @ 1:06pm 
-rep ♥♥♥♥♥♥♥ wallhacker
6 May, 2016 @ 11:32am 
+rep funny guy
5 Sep, 2015 @ 3:34am 
+rep good trader