Fältmarskalk saft och bulle
Baba ganoush
Goteborg, Vastra Gotaland, Sweden
"Jag har just ätit en skumbanan. Det var dumt av mig. Jag är en dålig människa. Men jag har en i reserv här :)" / Leif GW Persson

View more info
"Jag har just ätit en skumbanan. Det var dumt av mig. Jag är en dålig människa. Men jag har en i reserv här :)" / Leif GW Persson

View more info
Currently Offline
Rarest Achievement Showcase
Artwork Showcase
Neh...
4 1
Completionist Showcase
3
Perfect Games
109
Achievements in Perfect Games
Favorite Game
366
Hours played
51
Achievements
Recent Activity
103 hrs on record
last played on 27 Jun
1,483 hrs on record
last played on 27 Jun
2,779 hrs on record
last played on 26 Jun
2 Mar, 2025 @ 7:20am 
Baba ganoush
14 Mar, 2024 @ 5:39am 
═══════════ 🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱═════════════
🧡 Cool Guy 🧡
⚡⚡ Let’s be friends for future games ⚡⚡

🌟🌟 Have a wonderful year🌟🌟
💫💫 Stay safe & take care💫💫

🔥🔥🔥+REP The profile is fire 🔥🔥🔥


════════════🔱🔱🔱🔱🔱🔱═════════════
12 Feb, 2021 @ 5:43pm 
Empieza el fin de semana y tu cuerpo lo sabe:skull_wink:
Disfrútalo! La vida es una, el dinero va y viene, así como la suerte:2017cat:. Te deseo lo mejor!
PD: te comparto el cover de una canción clásica, con escenas de una película clásica, hecho por una banda, que ya es clásica xD.
https://www.youtube.com/watch?v=tQYzBm8J4M4

Gracias por estar ahi, realmente te lo agradezco:lunar2020contentgoat::hearth1:

The weekend starts and your body knows it:skull_wink:
Enjoy it! Life is one, money comes and goes, as well as luck:2017cat:. I wish you the best!
PS: I share the cover of a classic song, with scenes from a classic movie, made by a band, which is already classic xD.
https://www.youtube.com/watch?v=tQYzBm8J4M4

Thanks for being there, I really appreciate it:lunar2020contentgoat::hearth1:
1 Jan, 2021 @ 5:52am 
Happy new year mate!
2020 was a terrible year, but surely you had something good, a nice memory, an event that made you feel good. hold it tight and go your way, after the storm the bright sun always comes out:praisesun:.
I wish you the best, and a big hug!:heartpr:

Feliz año nuevo campeón!
2020 fue un año terrible, pero seguramente tuviste algo bueno, un recuerdo lindo, un acontecimiento que te hizo sentir bien. agarralo bien fuerte y segui tu camino, que después de la tormenta siempre sale el sol brillante:praisesun:.
Te deseo lo mejor, y un gran abrazo! :plat2heart:
24 Dec, 2020 @ 5:53am 
Hi my dear, I wish you have a pleasant celebration this Christmas, surrounded by your loved ones, big hug for you!:lunar2020contentgoat::heartpr:

Hola querido! deseo que tengas una linda celebración esta Noche Buena, rodeado de tus seres queridos, ¡un gran abrazo! :sectarymask::hpulse:
19 Oct, 2020 @ 1:42am 
go trade i give you skin you give me cases