STEAM GROUP
THG Oyun THGTR - Oyun
STEAM GROUP
THG Oyun THGTR - Oyun
3
IN-GAME
21
ONLINE
Founded
8 September, 2009
Location
Turkey 
52 Comments
6 Jul, 2022 @ 4:01am 
ark atarmısınız beyler
9 Jun, 2013 @ 6:26am 
EA - AirLand Battle !!!!
16 Aug, 2012 @ 2:47pm 
arakdaslar portal 2 %75 hedıye kuponum var. ılgılenen yazsın bana ulaşsın...
17 Oct, 2010 @ 3:41am 
Kharon'u haftanın oyuncusu seçen zihniyet luke'yi alkışlıyorum asdljaslk d:D
19 Sep, 2010 @ 7:23pm 
Hoş Gördük :)
25 Jul, 2010 @ 6:24am 
A.S :)
23 Jul, 2010 @ 8:09am 
Selam Beyler o_O"
15 Jun, 2010 @ 9:13pm 
Hoş geldiniz arkadaşlar. :>
11 Jun, 2010 @ 9:35pm 
SA :D
11 Jun, 2010 @ 11:03am 
a.s :D
6 Jun, 2010 @ 5:16am 
a.s
17 May, 2010 @ 10:58am 
a.s
15 May, 2010 @ 3:03am 
s.a herkese
20 Apr, 2010 @ 8:49pm 
THG Oyun bölümünden bu ve benzeri Steam hesabi çalmayi hedefleyen bir mesaj alirsaniz, lütfen bizi uyarin ki, o kisiyi gruptan çikaralim.
20 Apr, 2010 @ 11:25am 
Uyari için tesekkürler.
20 Apr, 2010 @ 10:13am 
ÖNEMLİ:
http://steamcommunity_com_profiles_765 ...... diye gelen CHAT isteğini kabul etmeyiniz. Açılan sayfaya şifrenizi ve kullanıcı adınızı yazmayınız. Şİfrenizi ve kullanıcı adınızı çalma teşebbüsüdür.
9 Apr, 2010 @ 1:50pm 
get la ne işin var.
1 Apr, 2010 @ 10:38am 
isim gücüm var kardesim ne diskosu
1 Apr, 2010 @ 9:23am 
nizam bizi diskoya götür
14 Mar, 2010 @ 5:14am 
Açilirsa CS ile sinirli kalmaz. Bakalim bu konuyu bir sonraki toplantimizda degerlendiririz.
13 Mar, 2010 @ 11:12am 
binlerce cs:s sunucusu var evet ama çoğunluk yurt dışı veya steamsiz. 1 tane bile kaliteli, düzeyli steamli bir sunucu yok maalesef ve çokta ihtiyaç var. Ağırbaşlı düzeyli bir yönetici kadrosu ile çok ses getirir. Diğer bahsettiğiniz oyunlara orjinalle girecek oyuncu bulamassınız. Biz ve arkadaşlarımzı senelerce denedik olmadı. Sadece Counter Strike Source'a adam bulabildik doldurmaya
13 Mar, 2010 @ 11:02am 
Kesinlikle orjinal oyunu olanlar girebilecek ve kesinlikle adam yığarım. Hiç şüpheniz olmasın. Yeterki sunucuyu açın. ftp sinden, modlarına, cfg lerinden yetkilerine kadar herşeyi ayarlarım isterseniz. İsterseniz suyundan da koyarım banarsınız. :)
5 Mar, 2010 @ 3:50am 
Modern warfare 2 yen iharitalar iyiye benziyo
4 Mar, 2010 @ 7:35am 
düzinelerce cs:s sunucus var ama bence kaliteli pub sunucusu yok tf2 icin
4 Mar, 2010 @ 6:37am 
Acilir tabi, ancak orijinal oyun destekli olur. Adam yigarim dersen dusunulebilir :D
2 Mar, 2010 @ 6:50am 
Counter Strike: Source sunucusu açsan1z ne güzel olur steamli public, bende yard1mc1 olurdum isterseniz. iyi reklam yapariz hem ihityaç var.
12 Feb, 2010 @ 8:19am 
Sabaha karsi 5-6 gibi bakim calismasi oluyor o arada mi hata aliyorsun?
11 Feb, 2010 @ 3:17pm 
balanti hatasi alan var mi
9 Feb, 2010 @ 6:22pm 
Yok devam ediyor ama ne zaman cikacagi belli degil.
9 Feb, 2010 @ 7:15am 
Black Mesa Source isi ne oldu ? Yatti mi ?
5 Feb, 2010 @ 12:01pm 
Himm bilgi için saol.
5 Feb, 2010 @ 11:44am 
God of War 3 PC'ye zor biraz. Su an öyle bir haber yok.
5 Feb, 2010 @ 10:03am 
God of war 3 PC ye ç1kçakm1 acaba ? Çünkü Sony'in cikarti bir oyun ve hayranlikla bekliyorum...
2 Feb, 2010 @ 9:11am 
EHEHEH :D
1 Feb, 2010 @ 9:20pm 
Böyle bir etkinlik olacag1n1 bilseydim beni adminken ekleyen 518 kisiyi lsitemden silmezdim :D
30 Jan, 2010 @ 11:56am 
eveeeet :D
30 Jan, 2010 @ 11:54am 
Ayrica, etkinligimizi duyup arkadasini davet eden herkese tesekkür ediyoruz. Bu tür ufak eventler devam edecek. Üye toplayip kenara cekilenlerden degiliz :)
30 Jan, 2010 @ 11:46am 
Bu tip event'ler devam edecek degil mi Pasa'm?
30 Jan, 2010 @ 11:24am 
Steam grubumuza davet ile 1 günde en çok oyuncu üye kazand1ran kisi SpiDeR isimli arkadasimiz oldu. Tebrikler kendisi 1 adet Bad Company 2 beta key'i kazandi.
26 Jan, 2010 @ 10:09am 
selam. hayirli olsun
26 Jan, 2010 @ 8:17am 
aynen herseyi önce thg'de duyuyorum :P tahir'inde aktifligi :P
26 Jan, 2010 @ 5:40am 
Tesekkur ederiz :) herkesi THG Oyun sitesine bekleriz, göz atmadan cikmayin.
26 Jan, 2010 @ 4:54am 
HERKEZE SELAM STEAM GURUBUNUZ Hayirli olsun :)))
25 Jan, 2010 @ 7:55pm 
Selamlar, kolay gelsin. Gurup hay1rl1 olsun.
14 Jan, 2010 @ 5:03pm 
ooo bizimde müridlerimiz olusmaya basladi sonunda :d:d:d::D:D.d
14 Jan, 2010 @ 3:54pm 
THG oyun'un üstüne tanimam
13 Jan, 2010 @ 12:27pm 
pasam tesekür ederim ac1klamalar icin benide bu guruba dahil etdiginiz için ayr1ca tesekür ederim sayg1lar
13 Jan, 2010 @ 10:23am 
Eyvallah *derken sol elini kalbine vurur*

Yaklas1k 13 dilde yayin yapan Tom's Hardware'in Türkiye sitesi oyun bölümünün Steam grubundasin. Kaliteli oyun incelemeleri ve taze haberleri ile Türk oyuncusuna hizmet ediyoruz.
13 Jan, 2010 @ 9:47am 
selam1n aleyküm beyler bu tom's oyun nedir bir clanm1d1r acep ? bide bu pasa olay1 tuttum valla süpersiniz bende emmi clan1ndan1m amma bu pasa ♥♥♥ hosuma giti :D neyse herkeze iyi eglenceler
7 Jan, 2010 @ 6:18am 
commento