STEAM GROUP
PC Hocası PCHOnline
STEAM GROUP
PC Hocası PCHOnline
6
IN-GAME
28
ONLINE
Founded
11 August, 2016
Language
Turkish
Location
Turkey 
38 Comments
21 May, 2025 @ 6:58am 
Maxennin anasini sikeyim tam ocmus o oe. filistinlerle anasini gangbang ettim simdi agliyo ;)))
8 Sep, 2018 @ 2:53am 
𝓢𝓲𝓰𝓷𝓮𝓭 𝓑𝔂 :Crowned: Furkan57 ☾☆ :Crowned: ekleyin allahına krall
28 Dec, 2017 @ 7:24am 
16 Dec, 2017 @ 7:39am 
26 Nov, 2017 @ 4:27am 
Aşağıda yazanlardan birisini profilime yazana bana yazdığının aynısını profiline yazacağım.
+rep good player
+rep good leader
+rep Nice profile
+rep GOD
+rep Good job
+rep nice player
+rep nice games
+rep AWP GOD!
+rep Legendary Player
+rep Good Leader
+rep Clutchmeister
+rep Insane Skills
+rep Saved Our Match
+rep Amazing Clutch
+rep funny guy xD
+rep add me and boost please bro :D
+rep insane player
+rep teamleader
+rep good player
+rep carrying
+rep last round clutch.....
+rep amazing player
+rep high skill
27 Dec, 2016 @ 8:34am 
beyler ben truckersmp ye giriyorum register yapıyorum bana bu hatayı veriyor

(We where unable to find Euro Truck Simulator 2 or American Truck Simulator on your account, please ensure your profile is set to public and that you have played the game at least 2 hours)

bu ne demek?
26 Oct, 2016 @ 2:16am 
Ets ye gelen var mı beyler uzun yol teslimat yapalım
24 Oct, 2016 @ 11:39am 
Beyler kendi aramızda konvoy yapalım yok mu isteyen?
16 Oct, 2016 @ 8:45am 
hocam bir ara gta v de toplanak .)
30 Aug, 2016 @ 12:18pm 
Arkadaşlar yarınki konvoyda TIR modeli Scania renk MAVİ olacaktır. Paylaşacağımız dorse linkini indirip Belgelerim ETS 2 Mod klasörüne atmanız gerekmektedir. Lojistikte olmayanlar ve PC Hocası Tagını ayarlamamış olanlar konvoya dahil edilmeyecektir.
30 Aug, 2016 @ 9:00am 
Yarın konvoyda costurak :d
27 Aug, 2016 @ 1:04pm 
Yok
23 Aug, 2016 @ 7:35am 
abi biri cevap versin
23 Aug, 2016 @ 7:29am 
hocam konvoy nerde ???
23 Aug, 2016 @ 1:48am 
Konvoy 17:30 daydı deme
:steamhappy:
20 Aug, 2016 @ 1:54pm 
oyunda olan var mı
20 Aug, 2016 @ 1:38am 
Beyler bende şimdi katıldım yorumlarda da gördüğüm gibi csgo ets yapabiliriz ve ts3 adresi şart skype bizim icin dezavantaj
19 Aug, 2016 @ 8:00am 
Gençler nerdesiniz ya yetişemedim yarım saattir sizi arıyorum
16 Aug, 2016 @ 12:10am 
Aynen CS:GO'da eklenmeli
12 Aug, 2016 @ 1:05pm 
Beyler ilgili oyunlara CSGO da eklensin ts3 adresi alabiliriz :D
12 Aug, 2016 @ 12:24pm 
PC HOCASI HAYIRLI OLSUN
12 Aug, 2016 @ 11:05am 
http://forum.pchocasi.com.tr/konu-pc-hocasi-lojistik-acildi.html ismi yazılanlar lojistikte beyler ismi olmayanlarda gelmiş
12 Aug, 2016 @ 8:09am 
sa yeniyim
12 Aug, 2016 @ 7:04am 
önemli değil enesvr
12 Aug, 2016 @ 5:34am 
naber millet
12 Aug, 2016 @ 5:23am 
eyvallah kardeşim saol :)
12 Aug, 2016 @ 3:09am 
multiplayerde tab a bas allta aayrlar simgesi var tıkla ortada name tag falan yazıyor oraya yazman lazım PC hocası lojistiğgi
12 Aug, 2016 @ 3:08am 
enesvr kendi steam profilini pc hocası lojistik yazmana gerek yok tag alman lazım oyunda
12 Aug, 2016 @ 3:07am 
katıldım bende :D
12 Aug, 2016 @ 1:28am 
hocam scandinavia da yapsak daha iyi olur bence
11 Aug, 2016 @ 7:08pm 
Simdi pc hocasi bize bir yer ayir yani isteyen sazan abi gibi girer gruba abi istersen bi sinir gibi bir sey koy abi bide unutma ben taktim skype isine walla ya
11 Aug, 2016 @ 7:01pm 
Selam sizcede bir skype grubu yapsak isteyen girse oradan ayarlasak
11 Aug, 2016 @ 6:56pm 
Ooooo beyler sonunda 5. Sırada ki sansli benim kayitta oldum simdi sadece bir skype grubu lazim bize ok
11 Aug, 2016 @ 3:17pm 
Aleykumselam
11 Aug, 2016 @ 3:11pm 
slm beyler
11 Aug, 2016 @ 2:46pm 
Oyundaki Players Tag Bölümüne 'PC Hocası Lojistik' Yazman Lazım
11 Aug, 2016 @ 2:44pm 
gençler gruba katıldım başka ne yapmam gerekiyor yazılmam için