STEAM GROUP
Killing Floor FIN KFF
STEAM GROUP
Killing Floor FIN KFF
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
20 August, 2009
25 Comments
28 May, 2017 @ 11:58pm 
https://discord.gg/MYdrwKS <--- killing floor finland discord ryhmä
6 Jun, 2014 @ 10:30am 
nyt joku kf
24 Dec, 2013 @ 5:04pm 
ihmiset! tulkaa joskus ja kun jaksatte pelailee vähä kf?!? Lisätkää kamuks jos kiinostaa
22 Oct, 2013 @ 10:01pm 
Tekemässä kunnon peliryhmää Killing Flooriin. Vapaaehtosia? Mieluiten semmosia: Mukavia, ei ragettajia, tiimityöläisiä ja joilla on Skype.
3 Oct, 2013 @ 4:22am 
Joku pelaamaan munkaa Killing floorii?!!? lissää kamuksi jos haluu
17 Aug, 2013 @ 5:06pm 
millähän sais tän custom musicin toimii: Don't Kill 'Em Softly : Patriarch Music?
5 Mar, 2010 @ 4:35am 
kettu pistäs mut takas valvojaks
5 Mar, 2010 @ 12:23am 
MUN ACCO PÖLLIITTTIIN JA SE PELAS MUN PELEJÄ POISTI MUN KAVERIT JA KAIKKEE
5 Mar, 2010 @ 12:23am 
ÄLKÄÄ MENKÖ TONNE SIVULLE
28 Feb, 2010 @ 8:04am 
Ei jaks liittyy tohon isompaan. mikä täs on vikana?
8 Feb, 2010 @ 2:13am 
Onko kellään American army kolmosta?
24 Jan, 2010 @ 5:17am 
voiko claaniin liittyä jos saan kysyy
4 Jan, 2010 @ 1:45am 
mullaki kestäis netti mut kone ei.. 24mb netti mut kone ihan perseestä
4 Jan, 2010 @ 1:43am 
pistätkö servun pystyy? laita IP tähä nii pistän sen profiiliin =)
30 Dec, 2009 @ 2:06pm 
Moimoi. Pystyn hostimaan pelejä, jos tarvii. Kone ja yhteys näyttäisi kestävän täyden 6 hengen pelin.
24 Dec, 2009 @ 3:12am 
Terve.
12 Dec, 2009 @ 3:29am 
aika hienosti muute noi pelitilastot :D ei yhtään KF
12 Dec, 2009 @ 3:28am 
itse en pysty tekemään serveriä johon porukka vois liittyä
12 Dec, 2009 @ 3:27am 
ei ole serveriä mut jos joku haluaa pistää pystyy nii kertoo vaa
11 Dec, 2009 @ 12:10pm 
Onko mitää servuu

?
10 Nov, 2009 @ 8:54am 
mikä on lailallinen ja tanoo mul mul?
koila
lotta
kissa
Tiikeli
6 Nov, 2009 @ 8:24am 
onko täl ryhmäl mitään omaa servuu??
3 Sep, 2009 @ 3:14pm 
Pyysin paria ruotsalaista neekeriä liittymään, saa nähä
3 Sep, 2009 @ 7:04am 
10 !
25 Aug, 2009 @ 7:47am 
jo 6 :o