STEAM GROUP
SökTillAdminPåFps Enhund
STEAM GROUP
SökTillAdminPåFps Enhund
1
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
10 November, 2015
243 Comments
30 Jun, 2017 @ 1:22pm 
1:Ålder? 14 år gammal
2:Hur aktiv är du? 3-9 timmar
3:Varför ska vi välja just dig?

Jag vill bli admin för att det är mycket bråk och jag tycker fps är en väldigt bra server jag vill göra den till en av Sveriges största och lika bra som den var innan.

Fps är en riktigt bra server och jag vill verkligen få bort all mobbning rasism och alla negativa kommentarer

mitt mål med mig som admin är att få bort allt negativt få en positiv server inget fusk och ett bra rykte som lockar andra spelare.

om det skulle hända något så börjar jag med att säga till dem, om de skulle hålla på fortfarande så skulle jag mute de båda/den som har gjort något taskigt i 30 minuter om de skulle fortfarande hålla på så skulle jag ha pratat med LaGgIs

Fuskare ska bli permanent bannade efter jag pratat med LaGgIs om det

Jag ska göra allt som står i min makt för att både bli admin och om jag blir de få det till en bra server/ från knas/knass
7 May, 2017 @ 1:05am 
ålder
13

hur aktiv är du

jag spelar nästan varje dag och då är det mins 1 timmar par dag och mest 5 timmar.

varför skulle vi välja dig

ni ska väjla mig för att jag kommer vara aktiv.
jag har ganska bra erfarenhet om soursmod.
jag spelar massa mg och annat som jb.
jag vill att folk ska kunna spela sitt spel i allså attt de får spela i sin tackt.
8 Apr, 2017 @ 4:54pm 
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
8 Apr, 2017 @ 4:53pm 
g
8 Apr, 2017 @ 4:53pm 
g
8 Apr, 2017 @ 4:53pm 
g
8 Apr, 2017 @ 4:53pm 
g
8 Apr, 2017 @ 4:53pm 
g
g
g
g
g

5 Mar, 2017 @ 10:17am 
Heeej! Amanda här :) Verkas som att det behövs fler admins ;) Snart 16 å riktigt mogen :P Är även online varje dag :star_yellow: PS! Alla gillar mig ;)
28 Feb, 2017 @ 10:22am 
Hej! ja vill ble edmin för ja e nazist och det här verkar som en bra server att gasa judar på. men om jag inte får det blir jag erg men ja ken va snell iblend meh um ja blij edmin ken jea !kell !gasa !lera !kalaspuffar se ni jeg kan ella kummends men om ni ken lera meg mer så blir ja bettre edmin teck föj ejan tid och hoppas ni få ha en dulig deg idag hejdå!
28 Feb, 2017 @ 7:35am 
hej min föra admin aksöka va för dålig sejer hugo mobaren så ja jör en nu igen hej ja är 12 år gamal och ja är jete cool tyker alla så ja vet alla komandon alttså /kil /mut /spawn al. snela je mej admin ja lova ja komer inte svika ni
28 Feb, 2017 @ 7:27am 
hej ja är cool så snela je mej admin ja lova att ja är jete bra admin och ja är 12 år gamal ja vet alla komando på mapen och ja komer bana alla som kala mej p12!!!!
21 Feb, 2017 @ 7:33am 
1 Jag är 14 fyller snart 15

2. Jag är inne varje dag och om jag inte har eller annat så kommer jag komma in såklart.

3.Varför ni ska välja mig vill få bort alla ear rape mic spammare och sm drygar så mutar man dem/gagar sen jag börja kände jag detta va en bra server så ville bli admin o känner att dem som spelar på servern ska inte bli mobbade dem ska kunna va trygga så tror jag skulle va bra admin e mot rassist mobbar hatare repsektera inte de ställer sjävlklart upp för servern skulle försöka va den bästa adminen/ de va allt.:nerd:
16 Feb, 2017 @ 4:46am 
Tjena!

• Jag är 14 år snart
• Spelar varje dag länge
• Jag har märkt många fuskare / griefers när jag spelar på FPSLynx, och jag är där väldigt ofta och dom flesta adminsarna svarar inte om man skriver !calladmin
Så om jag skulle bli Admin så skulle nog det bli en säkrare plats! :B1:
6 Feb, 2017 @ 12:15pm 
TJA

Ålder:
:cursor4:Jag är 15 år :):cursor4:

Aktiv:
:greenacid:Jag är inne minst 2-3 timmer per dag om jag inte gör något annat :):greenacid:

Varför?:
:csgostar:Jag anser mig själv som bra ''ledare'' och gillar att snacka med folk inne på servern, eftersom denna communityn är så jävla bra :D Detta är också min favoritserver och som sagt jag spelar på denna servern mycket :D :csgostar:
6 Feb, 2017 @ 8:49am 
Ja
26 Jan, 2017 @ 9:29am 
hej

ålder:
13 fyller år i sommar

aktiv:
är inne varje dag såvidare jag inte är upptagen med något annat

varför just mig:
för att jag spelar varje dag på denna server och skulle gärna vilja hjälpa till och hålla denna server i bra skick efter som att det är min favorit server. och jag tycker det verkar väldigt kul att vara admin. jag har alltid tyckt de e kul med att vara lite ledare om du förstår vad jag menar.
25 Jan, 2017 @ 11:38am 
hej

Ålder: 20

Aktive: varje dag minst 5 timmar

Varför välja mig: jag följer alltid reglerna jag kan vara sträng och oftast är jag sträng när det gäller regler och skulle någon göra något som är emot reglerna så gör jag det jag ska göra och jag läser igenom reglerna varje dag satt jag nt glömmer de jag har en lista på alla regler (:
MVH/Mio Naruse/kasper andersson
25 Jan, 2017 @ 11:33am 
Jag är 13 år och är inne iallafall 1 gång om dagen om jag inte är upptagen, jag känner rätt många på servern eller många vet vem jag är. tycker ofta att det inte är ngn admin inne och ville ändra på de :D. Om dom inte följer reglerna får dom en varning sen mute eller ban, så jag ville bli admin på grund av många gånger när jag kör så e det ingen admin inne :D
21 Jan, 2017 @ 1:36pm 
tja är 16 år och är väldigt aktiv på servern, känner väldigt många admins och allmänt många på servern, kommer vara som en admin ska. om folk inte följer reglerna så får dom varning sedan mute eller ban, känner att jag vill bli admin för att väldigt många vanliga admins är mycket inaktiva men jag kommer vara väldigt aktiv :)
13 Jan, 2017 @ 3:22pm 
jag.....jag..... är 12 åj jag.... jag... vil blii admin hihiihi jag e bjäst
12 Jan, 2017 @ 7:03am 
ålder: nyss 15 :DDDD aktiv: Jag är inne minst 2 timmar per dag, och gillar att snacka med folk inne på servern :D varför?: Jag anser att jag är rolig och har bra humör, men jag kan lätt störa mig på småsaker. med andra ord jag tar mycket men jag kan muta någon om dom retar upp mig :)
12 Jan, 2017 @ 6:02am 
Ålder 12, Aktiv varje dag typ hela dagen utan när jag har nåt vitkigt prov eller är sjuk. Jag gillar verkligen server och jag spenderar såpas mkt tid på den så jag skulle vela bli nån staff, Jag kommer inte abusa. Jag kommer också muta om någon är orespektfull,elak,rasistisk eller kränkade, Om jag ska muta någon kommer jag såklart varna hon/han innan så de har en chans att sluta med det de har hållt på med. Jag vill också få servern att växa t.ex så kan jag skriva till folk i discord och på skype. Och på mitt "humör" på skype så kan jag promota servern där med och om jag blir nån staff rank som jag verkligen hoppas på så kommer det stå typ "Jag är "staff" på en minigame Counter Strike Global Offensive med många spelare på, det finns weapon colors, trails, player models och mycket mycket mer. servern heter FPSgaming så joina gärna upp den <3"
10 Jan, 2017 @ 6:58am 
aktivitet ganska ofta
10 Jan, 2017 @ 6:57am 
Ålder: 15 snart 16, Kommer vara en rättvis admin, mutear alla som inte gör något acceptabelt etc. Ger givetvis varning först men lyssar dom inte mute osv.
9 Jan, 2017 @ 3:04am 
Ålder: 13 fyller 14 i mars.
inne: 1-12 timmar om dagen :)
jag vill att man inte ska reta, svära, skrika i micken. jag vill muta dom som skriker, svär, retas.
7 Jan, 2017 @ 4:46pm 
Ålder: 12
Inne: Minst 2 gånger per dag.
För att jag vill hjälpa FPS Gaming att få tex trevligare server m.m
6 Jan, 2017 @ 11:11am 
Ålder:12 ingen störig p12
Ofta
För att använd !kick !mute !ban och mer
5 Jan, 2017 @ 4:07pm 
Ålder:16 (12 i huvudet)
Aldrig
För att jag är bäst:2016weiner:
5 Jan, 2017 @ 12:58pm 
Ålder 15
Aktiv nästan varje dag.
För dator är mitt stora intresse jag lägger ner all min tid på de jag har även varit try admin på en annan server så jag kan allt om de Mesta vad som krävs för att vara admin. Jag tycker ni ska välja mig för jag behandlar alla lika jag vill att alla ska ha kul speltid som möjligt och skapa glädje mellan alla spelare och även hjälpa till så de inte är någon rasism eller fusk på servern därför tycker jag ni ska välja mig ha en fortsatt trevlig kväll....
2 Jan, 2017 @ 5:07am 
2. Jag är aktiv på servern kanske 4-7 timmar per dag.
3. Varför ni ska välja mig som admin framört allt jag är väldigt aktiv på servern så det kommer vara admin inne nästan hela tiden och sen kan jag dom flesta standard commandsen som tillexempel.
/admin (admin meny)
/respawn @all (respawna alla)
/slay @all (slaya alla)
/kick @all (kickar alla)
/mute mig 30 (30 min)
/Kick mig 30 (kickad)
MVH// Jakob¨
31 Dec, 2016 @ 10:37am 
1:Ålder? Jag är 12 gammal
2:hur aktiv är du? Jag är ganska activ om jag bara har en bra dag t.ex. om det har varit en dålig dag i skolan så brukar jag inte spela så ksk normalt sett så ja jag är ganska activ
3:jag vill bli admin därför att jag ska försöka göra Communityn Större och få in en massa mer spelare in på servern. Jag har vart admin i över 4 Servrar och jag ville inte vara admin på de servrarna därför att det var för lite spelarer. Men FPSGaming verkar vara en bra server så det är varför jag vill bli admin, För att hjälpa servern, Få in flera spelarer, Göra communityn större
30 Dec, 2016 @ 5:24pm 
+Det skulle också vara bra om jag blir Admin eftersom då kan jag ha hand om respawn off/on (samma sak med bhop) för att Admins inte finns konstant på servern, men eftersom jag är inne från tills jag vaknar (12:00 på kovet 8:00 vanliga dagar) tills kl 23:00 på lovet till 2-4 på natten. :) Wish me GOOD luck
30 Dec, 2016 @ 7:14am 
1:Ålder? Jag är 13 gammal
2:hur aktiv är du? Jag är ganska activ om jag bara har en bra dag t.ex. om det har varit en dålig dag i skolan så brukar jag inte spela så ksk normalt sett så ja jag är ganska activ
3:jag vill bli admin därför att jag ska försöka göra Communityn Större och få in en massa mer spelare in på servern. Jag har vart admin i över 4 Servrar och jag ville inte vara admin på de servrarna därför att det var för lite spelarer. Men FPSGaming verkar vara en bra server så det är varför jag vill bli admin, För att hjälpa servern, Få in flera spelarer, Göra communityn större
30 Dec, 2016 @ 6:30am 
DEL 2!!! populära och så såg jag ett spel som fångade mig (CS:GO). Jag brukar titta på "reviews" innan jag köper saker och ting men jag kände att det var det rätta. Jag var väldigt lugn av mig, inte en sån som blir arg när man förlorar, slår i tangentbordet eller nått sånt utan jag ville bara ha kul med kompisar. Jag spelade inte mycket "competetive" utan jag körde oftast på andra serverar. Hur jag hittade denna server var av en slump jag bara skrev olika minigames jag har tittat på förut och klickade på en "random". Då så kom jag in på FPSGaming och, ja det är en historia om mig själv :)
Why you should be chosen: Jag är väldigt aktiv (mellan 14-23). Jag är också så vänlig och väldigt mogen. Bra på att veta om man ska få en varning,mute,gag och etc.. Därför tycker jag att jag ska bli Admin
30 Dec, 2016 @ 6:30am 
Full name: Peter Korhonen
Age: 13 (2003)
SteamID (?): STEAM_0:0:164270411
Steam profile link:  http://v1.steam.hlxgame.cc/id/zenapp/
Previous experience: Har varit admin förut när jag spelade Minecraft (ca 40 personer var inne dagligen)
Country: Sweden 
About yourself: Har spelat fotboll i 4 år sedan slutade jag p.g.a skada i knät. När det hände insåg jag att jag inte kunde spela fotboll mer, så jag tänkte bara sluta. Jag började bli intresserad av datorer och därmed köpte jag en värsting dator. Jag började spela Minecraft (7 år) i ungefär 3 år, men efter så många år och dagar ville jag testa nått nytt. Min kompis berättade om en plattform som man kunde ladda ner massor med spel på. Jag tittade på
29 Dec, 2016 @ 1:24pm 
2. Jag är aktiv på servern kanske 4-7 timmar per dag.
3. Varför ni ska välja mig som admin framört allt jag är väldigt aktiv på servern så det kommer vara admin inne nästan hela tiden och sen kan jag dom flesta standard commandsen som tillexempel.
/admin (admin meny)
/respawn @all (respawna alla)
/slay @all (slaya alla)
/kick @all (kickar alla)
/mute mig 30 (30 min)
/Kick mig 30 (kickad)
MVH// Jakob
29 Dec, 2016 @ 7:33am 
hej jag är 14 år och vill bli admin.när jag vaknar tidigt så brukar jag gå in på fps och då när någon ser att ingen admin är inne så bryter dom mot reglerna.jag har aldrig varit admin på någon sörver. så att det är därför jag vill vara admin.
22 Dec, 2016 @ 12:16pm 
Hej jag är 13 år och vill bli admin. Det är vädigt många vänliga på denna server men några som ska bryta regler när ingen admin är inne och därför vill jag bli admin. Jag har aldrig varit admin på någon server förut men vill gärna pröva. Jag har ingen diagnos och jag är vänlig mot alla människor. Jag är inne på denna server nästan varje dag. Nästan varje gång jag är inne så är det någon som ska dumma sig och jag vill kunna säga till dom. Jag idrottar väldigt hårt varje dag men jag spelar också varje dag och oftast på denna server.

Jag hoppas jag kan få admin ha det gott!
22 Dec, 2016 @ 11:58am 
haj jeg r 13 o vil kuna banna eleaka meniskor! jeg er serisoös o spela fotboll !!! =veltränad
22 Dec, 2016 @ 11:56am 
hej jag är 12 och vill bli admin jag älskar FPS!!!
22 Dec, 2016 @ 11:49am 
Jag har fyllt 13 nu och vill bli admin




Jag vill bli admin för att jag är relativt aktiv på servern och det händer mer eller mindre att folk bryter regler som påverkar alla spelare och därför bestämde jag mig att jag skulle ansöka om detta.



Jag vet helt ärligt inte hur länge jag har spelat på denna server men ungefär 2 år.



Jag har aldrig varit admin förut men jag tror att det ska funka ändå.



Hoppas ni gillar min ansökan ha det bra.
19 Dec, 2016 @ 8:33am 
Svennens Admin Ansökan




Jag fyller 14 snart och vill bli en admin



Jag har spelat csgo i 2 månader och på den här servern i en halv månad, jag kommer också att stanna här länge.




Jag älskar att spela på den här servern och det finns många goa folk inne som är trevligt men om det är nån som är elak och gör andra saker som inte är inte okej så säger jag såklart till dom att sluta men om de inte slutar så varnar jag dom och de får minst 2 varningar innan jag mutar dom. lycka till med allt och ha det bra!
15 Dec, 2016 @ 1:11pm 
Kennys Admin ansökan

Jag är 14 år och vill bli en admin.

Jag har spelat på servern i 1 halv år. Jag kommer stanna ett bra tag till.

Jag har inte fått några straff. Jag vill ha en bra server som ska funka bra. Jag säger till folk som skriker och stökar till på servern och brukar kalla in admins när det blir kaoz. Ha det bra och gojul.
15 Dec, 2016 @ 9:35am 
DarqZ Admin Ansökan

Jag är en 15 år gammal kille som gärna vill bli admin.

Jag brukar spela några timmar om dan men mest på helger. Jag har varit aktiv på servern i ungefär 1 år och jag planerar att stanna länge till.

Jag brukar säga åt folk ifall de gör fel och jag brukar kalla på admins ifall servern blir stökig. Jag tror att jag är mogen nog att bli admin och jag kan ta ansvaret på mina axlar. Jag har tidigare inte fått några hårda straff utav någon admin och jag tror att jag kan sköta mig.. Ha det bra och så ses vi på FPS.

Tack på förhand!

Mvh

DarqZ
15 Dec, 2016 @ 8:52am 
tja fan är 15 år gammal och tycker om att köra minigame och fps är den roligaste survern jag vet. jag brukar aldrig förstöra eller är taskig i chaten. men då kommer vi till det här om admin och jag vill vara admin för jag är aktiv på survern och tycker om att bestämma om saker och ting. och jag tycker om att vara positiv och att göra folk glada tack o hej leva aa
14 Dec, 2016 @ 7:01am 
Hej jag är 16 år. jag brukar gå in på denna servern varje dag förutom om jag är typ borta eller nå. Jag följer reglerna och kommer sköta om denna servern jag mick spammar aldrig jag är rättvis och jag är snäll mot dom som är snäll mot mig. jag vill sprida glädje till dom som är inne på servern. kommer göra mit bästa för alla även dom som har gjort något fel
13 Dec, 2016 @ 9:33am 
1. Jag är 14 år gammal 02:a.

2. Jag är inne varje dag och om jag inte har läxor eller ngt annat så kommer jag komma in såklart.

3. ee varför ni ska välja mig vill få bort alla ear rape mic spammare och sm drygar så mutar man dem/gagar sen jag börja kände jag detta va en bra server så ville bli admin o känner att dem som spelar på servern ska inte bli mobbade dem ska kunna va trygga så tror jag skulle va bra admin e mot rassist mobbar hatare repsektera inte de ställer sjävlklart upp för servern skulle försöka va den bästa adminen/ de va allt.
13 Dec, 2016 @ 8:09am 
1. jag är 15 år gammal men fyller 16 nu i januari .

2. jag kommer vara väldigt aktiv om inte läxorna eller något annat kommer i vägen om inte något av det kommer i vägen så blir jag väldigt aktiv av mig.

3. hmm varför ni ska just välja mig, jag vill få bort alla som håller på och mic spammar eller håller på spela musik inne på serven också har jag varit admin på andra servrar också men dom har jag slutat på och jag har alltid vela vara admin på fps gaming. jag skulle vara en jätte bra admin låvar jag, jag vill bara att serven ska va trygg och att det inte kommer någon som är välidigt taskaig eller håller på säga dumma saker i micen. tycker om och hjäpa till med saker på serven. jag skulle ha varit en jätte bra admin// det här är min ansökan.

ps. vill få bort alla hatare/mobbare från serven också.
9 Dec, 2016 @ 5:35am 
1. Jag är en kille på 14 år
2. Jag kom tillbaka till severn nu för någon dag sen, men kommer fortsätta vara aktiv och spela minst 2 timmar värje dag!
3. Varför ni ska välja mig. Jag vill kunna hjälpa till med att hålla servern clean från folk som mick spammar osv. Jag är trevlig mot alla, jag tror hade kunna göra ett bra jobb med att hjälpa till på servern, om någon t.ex. Mick spammar kommer jag varna dom innan jag mutar dom! därför vill jag bli admin! Hoppas ni väljer mig :D