Install Steam
sign in
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Bahasa Melayu (Malay) BETA
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem

2:Hur aktiv är du? 3-9 timmar
3:Varför ska vi välja just dig?
Jag vill bli admin för att det är mycket bråk och jag tycker fps är en väldigt bra server jag vill göra den till en av Sveriges största och lika bra som den var innan.
Fps är en riktigt bra server och jag vill verkligen få bort all mobbning rasism och alla negativa kommentarer
mitt mål med mig som admin är att få bort allt negativt få en positiv server inget fusk och ett bra rykte som lockar andra spelare.
om det skulle hända något så börjar jag med att säga till dem, om de skulle hålla på fortfarande så skulle jag mute de båda/den som har gjort något taskigt i 30 minuter om de skulle fortfarande hålla på så skulle jag ha pratat med LaGgIs
Fuskare ska bli permanent bannade efter jag pratat med LaGgIs om det
Jag ska göra allt som står i min makt för att både bli admin och om jag blir de få det till en bra server/ från knas/knass
13
hur aktiv är du
jag spelar nästan varje dag och då är det mins 1 timmar par dag och mest 5 timmar.
varför skulle vi välja dig
ni ska väjla mig för att jag kommer vara aktiv.
jag har ganska bra erfarenhet om soursmod.
jag spelar massa mg och annat som jb.
jag vill att folk ska kunna spela sitt spel i allså attt de får spela i sin tackt.
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
KUK
g
g
g
g
2. Jag är inne varje dag och om jag inte har eller annat så kommer jag komma in såklart.
3.Varför ni ska välja mig vill få bort alla ear rape mic spammare och sm drygar så mutar man dem/gagar sen jag börja kände jag detta va en bra server så ville bli admin o känner att dem som spelar på servern ska inte bli mobbade dem ska kunna va trygga så tror jag skulle va bra admin e mot rassist mobbar hatare repsektera inte de ställer sjävlklart upp för servern skulle försöka va den bästa adminen/ de va allt.
• Jag är 14 år snart
• Spelar varje dag länge
• Jag har märkt många fuskare / griefers när jag spelar på FPSLynx, och jag är där väldigt ofta och dom flesta adminsarna svarar inte om man skriver !calladmin
Så om jag skulle bli Admin så skulle nog det bli en säkrare plats!
Ålder:
Aktiv:
Varför?:
ålder:
13 fyller år i sommar
aktiv:
är inne varje dag såvidare jag inte är upptagen med något annat
varför just mig:
för att jag spelar varje dag på denna server och skulle gärna vilja hjälpa till och hålla denna server i bra skick efter som att det är min favorit server. och jag tycker det verkar väldigt kul att vara admin. jag har alltid tyckt de e kul med att vara lite ledare om du förstår vad jag menar.
Ålder: 20
Aktive: varje dag minst 5 timmar
Varför välja mig: jag följer alltid reglerna jag kan vara sträng och oftast är jag sträng när det gäller regler och skulle någon göra något som är emot reglerna så gör jag det jag ska göra och jag läser igenom reglerna varje dag satt jag nt glömmer de jag har en lista på alla regler (:
MVH/Mio Naruse/kasper andersson
inne: 1-12 timmar om dagen :)
jag vill att man inte ska reta, svära, skrika i micken. jag vill muta dom som skriker, svär, retas.
Inne: Minst 2 gånger per dag.
För att jag vill hjälpa FPS Gaming att få tex trevligare server m.m
Ofta
För att använd !kick !mute !ban och mer
Aldrig
För att jag är bäst
Aktiv nästan varje dag.
För dator är mitt stora intresse jag lägger ner all min tid på de jag har även varit try admin på en annan server så jag kan allt om de Mesta vad som krävs för att vara admin. Jag tycker ni ska välja mig för jag behandlar alla lika jag vill att alla ska ha kul speltid som möjligt och skapa glädje mellan alla spelare och även hjälpa till så de inte är någon rasism eller fusk på servern därför tycker jag ni ska välja mig ha en fortsatt trevlig kväll....
3. Varför ni ska välja mig som admin framört allt jag är väldigt aktiv på servern så det kommer vara admin inne nästan hela tiden och sen kan jag dom flesta standard commandsen som tillexempel.
/admin (admin meny)
/respawn @all (respawna alla)
/slay @all (slaya alla)
/kick @all (kickar alla)
/mute mig 30 (30 min)
/Kick mig 30 (kickad)
MVH// Jakob¨
2:hur aktiv är du? Jag är ganska activ om jag bara har en bra dag t.ex. om det har varit en dålig dag i skolan så brukar jag inte spela så ksk normalt sett så ja jag är ganska activ
3:jag vill bli admin därför att jag ska försöka göra Communityn Större och få in en massa mer spelare in på servern. Jag har vart admin i över 4 Servrar och jag ville inte vara admin på de servrarna därför att det var för lite spelarer. Men FPSGaming verkar vara en bra server så det är varför jag vill bli admin, För att hjälpa servern, Få in flera spelarer, Göra communityn större
2:hur aktiv är du? Jag är ganska activ om jag bara har en bra dag t.ex. om det har varit en dålig dag i skolan så brukar jag inte spela så ksk normalt sett så ja jag är ganska activ
3:jag vill bli admin därför att jag ska försöka göra Communityn Större och få in en massa mer spelare in på servern. Jag har vart admin i över 4 Servrar och jag ville inte vara admin på de servrarna därför att det var för lite spelarer. Men FPSGaming verkar vara en bra server så det är varför jag vill bli admin, För att hjälpa servern, Få in flera spelarer, Göra communityn större
Why you should be chosen: Jag är väldigt aktiv (mellan 14-23). Jag är också så vänlig och väldigt mogen. Bra på att veta om man ska få en varning,mute,gag och etc.. Därför tycker jag att jag ska bli Admin
Age: 13 (2003)
SteamID (?): STEAM_0:0:164270411
Steam profile link: http://v1.steam.hlxgame.cc/id/zenapp/
Previous experience: Har varit admin förut när jag spelade Minecraft (ca 40 personer var inne dagligen)
Country: Sweden
About yourself: Har spelat fotboll i 4 år sedan slutade jag p.g.a skada i knät. När det hände insåg jag att jag inte kunde spela fotboll mer, så jag tänkte bara sluta. Jag började bli intresserad av datorer och därmed köpte jag en värsting dator. Jag började spela Minecraft (7 år) i ungefär 3 år, men efter så många år och dagar ville jag testa nått nytt. Min kompis berättade om en plattform som man kunde ladda ner massor med spel på. Jag tittade på
3. Varför ni ska välja mig som admin framört allt jag är väldigt aktiv på servern så det kommer vara admin inne nästan hela tiden och sen kan jag dom flesta standard commandsen som tillexempel.
/admin (admin meny)
/respawn @all (respawna alla)
/slay @all (slaya alla)
/kick @all (kickar alla)
/mute mig 30 (30 min)
/Kick mig 30 (kickad)
MVH// Jakob
Jag hoppas jag kan få admin ha det gott!
Jag vill bli admin för att jag är relativt aktiv på servern och det händer mer eller mindre att folk bryter regler som påverkar alla spelare och därför bestämde jag mig att jag skulle ansöka om detta.
Jag vet helt ärligt inte hur länge jag har spelat på denna server men ungefär 2 år.
Jag har aldrig varit admin förut men jag tror att det ska funka ändå.
Hoppas ni gillar min ansökan ha det bra.
Jag fyller 14 snart och vill bli en admin
Jag har spelat csgo i 2 månader och på den här servern i en halv månad, jag kommer också att stanna här länge.
Jag älskar att spela på den här servern och det finns många goa folk inne som är trevligt men om det är nån som är elak och gör andra saker som inte är inte okej så säger jag såklart till dom att sluta men om de inte slutar så varnar jag dom och de får minst 2 varningar innan jag mutar dom. lycka till med allt och ha det bra!
Jag är 14 år och vill bli en admin.
Jag har spelat på servern i 1 halv år. Jag kommer stanna ett bra tag till.
Jag har inte fått några straff. Jag vill ha en bra server som ska funka bra. Jag säger till folk som skriker och stökar till på servern och brukar kalla in admins när det blir kaoz. Ha det bra och gojul.
Jag är en 15 år gammal kille som gärna vill bli admin.
Jag brukar spela några timmar om dan men mest på helger. Jag har varit aktiv på servern i ungefär 1 år och jag planerar att stanna länge till.
Jag brukar säga åt folk ifall de gör fel och jag brukar kalla på admins ifall servern blir stökig. Jag tror att jag är mogen nog att bli admin och jag kan ta ansvaret på mina axlar. Jag har tidigare inte fått några hårda straff utav någon admin och jag tror att jag kan sköta mig.. Ha det bra och så ses vi på FPS.
Tack på förhand!
Mvh
DarqZ
2. Jag är inne varje dag och om jag inte har läxor eller ngt annat så kommer jag komma in såklart.
3. ee varför ni ska välja mig vill få bort alla ear rape mic spammare och sm drygar så mutar man dem/gagar sen jag börja kände jag detta va en bra server så ville bli admin o känner att dem som spelar på servern ska inte bli mobbade dem ska kunna va trygga så tror jag skulle va bra admin e mot rassist mobbar hatare repsektera inte de ställer sjävlklart upp för servern skulle försöka va den bästa adminen/ de va allt.
2. jag kommer vara väldigt aktiv om inte läxorna eller något annat kommer i vägen om inte något av det kommer i vägen så blir jag väldigt aktiv av mig.
3. hmm varför ni ska just välja mig, jag vill få bort alla som håller på och mic spammar eller håller på spela musik inne på serven också har jag varit admin på andra servrar också men dom har jag slutat på och jag har alltid vela vara admin på fps gaming. jag skulle vara en jätte bra admin låvar jag, jag vill bara att serven ska va trygg och att det inte kommer någon som är välidigt taskaig eller håller på säga dumma saker i micen. tycker om och hjäpa till med saker på serven. jag skulle ha varit en jätte bra admin// det här är min ansökan.
ps. vill få bort alla hatare/mobbare från serven också.
2. Jag kom tillbaka till severn nu för någon dag sen, men kommer fortsätta vara aktiv och spela minst 2 timmar värje dag!
3. Varför ni ska välja mig. Jag vill kunna hjälpa till med att hålla servern clean från folk som mick spammar osv. Jag är trevlig mot alla, jag tror hade kunna göra ett bra jobb med att hjälpa till på servern, om någon t.ex. Mick spammar kommer jag varna dom innan jag mutar dom! därför vill jag bli admin! Hoppas ni väljer mig :D