STEAM GROUP
CounterSnakes csnakes
STEAM GROUP
CounterSnakes csnakes
2
IN-GAME
21
ONLINE
Founded
13 September, 2007
Location
Sweden 
35 Comments
5 May, 2025 @ 10:26am 
Dead chat :sacrificed:
17 Oct, 2023 @ 7:43am 
Finns det några 1.6:are kvar?? (som spelar cs2)
Nickade Tarzaan eller Messerschmitt på den tiden:)
17 Feb, 2023 @ 6:43am 
Profile URL
https://v1.steam.hlxgame.cc/id/aicon/
SteamID64
76561197962233720
Profile Privacy
Public
VAC Banned
No
CS:GO Overwatch Banned
No
Community Banned
No
Trade Banned
No
Account Age
19 years 3 months and 25 days (2003/10/23)
Owns CS:GO
Yes
CS:GO Play Time
1771 hours
CS:GO AFK/Idle Time
1512 hours
CS:GO Total In-Game Time
3283 hours
Last Report
29qnlztoz22n (4 minutes ago)

ännu ett litet offer med fusk på public måste va kul och wallhacka sönder som du gör
18 Dec, 2020 @ 11:43am 
Så är det alltid Bayazz... många fuskare.... det va inte igår som vi körde Csnakes! Min y gata dotter va knappt ett år när vi lirade :-)
8 Sep, 2020 @ 1:13pm 
Komme igang igjen nå eller?
Har begynt spille lit 1.6 og GO, men det er for mange dårlige servere med ryska cheaters
8 Sep, 2020 @ 1:11pm 
Hallo???
Gick igenom lite maps till nya GunGame-servern.. Ramla tillbaka till de_csnakes å allas våran lilla Oldie, tack! :D Uppe å rullar på nytt haha :D
18 Apr, 2017 @ 1:44pm 
kommer det komma ngn csnakesGO server?
14 Feb, 2017 @ 6:22am 
Åh herre sa*an vad man saknar tiden med 1.6 och csnakes. :'(
6 Jan, 2016 @ 5:34am 
hallå där

25 Oct, 2015 @ 2:36pm 
Are the servers still up for 1.6 zombie ones?
3 Oct, 2015 @ 1:34pm 
Självklart att ni inte finns kvar längre när man själv börjat lira cs nu igen efter ett par år. Anyways, jag rotade igenom min gamla dator och hittade de_csnakes mapen som efterfrågades för 2 år sen, hö hö.
Ni får en länk här iaf om ni någonsin skulle komma tillbaka:
https://drive.google.com/open?id=0B3AJkNbqkMnRWnh4ZVQ5blFERFE
20 Jul, 2015 @ 2:41pm 
Jag har csnakes mappen
14 Apr, 2015 @ 1:49pm 
Oldie, jag tittade in igen även om jag måste erkänna att jag gett upp hoppet lite grann :)
Tack för besväret iaf!
9 Apr, 2015 @ 9:56pm 
Hej /Aspen
9 Apr, 2015 @ 11:18am 
Folk som lirar CS:GO?
2 Jan, 2015 @ 1:27pm 
Oj, Oldie här. Letat genom hela min hårddisk efter de_csnakes, och jag hittar den tyvärr ingenstans. Om nu någon någonsin kollar här igen.
31 Aug, 2014 @ 7:05am 
Liras det något MM här då?
16 Jul, 2014 @ 8:11am 
Kommer Csnakes någonsin lägga upp en CS:GO server? Vore sjukt nice! :-)
4 Jul, 2014 @ 12:33am 
Några som lirar CSGO eller ? =)
3 Feb, 2014 @ 8:11am 
Skulle uppskattas sjukt mycket Smirre! Ska kolla med Oldie också om jag hittar honom :)
11 Jan, 2014 @ 1:19pm 
Hejsan, dammade nyss av mitt gamla steam konto, är det fortfarande 1.6 som gäller eller någon annan version? sitter på en bärbar macbook air nu me ett sunkigt intel4000kort så det får inte vara för vass grafik :)
hej hej ronso, jag kan kolla om jag har den någonstans, men du får nog få ett godkännande av skaparen Oldie först kan jag tänka mig. Han borde fortfarande finnas med på medlemslistan här. mvh
12 Oct, 2013 @ 12:54pm 
Jag har försökt på alla sätt o vis att få tag på eran map de_csnakes, finns en torrent uppe på internet med den mapen (av nån anledning) men den har nog inte vart aktiv på flera år... och ni försvann ju bara från jordens yta verkar det som, ingen server eller hemsida kvar. Nån snäll själ måste ju ha mapen kvar och kunna ladda upp den nånstans? Har velat göra en remake av den mapen ett tag, men behöver ha den för referenser!
8 Aug, 2013 @ 11:55am 
Är det någon som har eran officiella map? Eftersom servern eller hemsidan inte verkar finnas kvar...
6 Aug, 2013 @ 12:27pm 
I miss the zombie server, the best server, with the nicest people, ever.
25 Jan, 2013 @ 12:14am 
Vad har hänt med denna server inga spelar ju längre :-(
25 Oct, 2012 @ 4:34am 
Lirar folk CS:GO?
21 Feb, 2012 @ 8:29am 
Vad hände med counternakes?! Ingen som lirar längre?:/
10 Nov, 2011 @ 7:35am 
Ta upp de på hemsidan!
8 Nov, 2011 @ 1:48pm 
Jag har inte spelat på skitlänge och nu när jag skulle in och spela vart jag bannad :/
10 Mar, 2011 @ 2:48pm 
Jag har varit borta i ett år och är FORTFARANDE "veckans spelare".. Er kärlek till mej tycks lika stor som min kärlek till er <3 Snart är jag på servfrarna och busar med er igen. PÖSS!!!
7 Feb, 2011 @ 12:34pm 
lite sent svar, men nix, det får man inte.
31 Dec, 2010 @ 1:22pm 
Nemo tack för påminesen. Men du får man nicka csnakes| älskar den.:)
31 Dec, 2010 @ 1:05pm 
får man nicka csnakes|? om man är med i GroupeN?? /nazk