STEAM GROUP
Borderlands 2 - Sweden B2-SWE
STEAM GROUP
Borderlands 2 - Sweden B2-SWE
0
IN-GAME
6
ONLINE
Founded
17 September, 2012
Location
Sweden 
17 Comments
27 Dec, 2015 @ 4:45am 
Skulle vilja starta ett nytt spel och börja lira med någon/några vänner. Vill gärna spela som Zer0. Lägg till mig på skype "simon_p951". Skriv också ett litet meddelande om vem du är :)

Och ja! Ha gärna alla eller lite dlc ställen! Captain Scarlett, Badass Crater och etc. Alltid kul med mer! :D
11 Oct, 2014 @ 7:48am 
Gå gärna med i gruppen (Borderlands The Pre-Sequel swe)
28 Sep, 2014 @ 4:00am 
hej alla är 31 och kommer från kalmar. bara hör av er om ni vill spela lite borderlands2, kommer lira borderlands the pre sequel när det kommer också. delar alltid med mig av lot.
27 Aug, 2014 @ 7:29am 
Är level 13 skicka en invite om ni blir sugna på game spelar ofta
21 Aug, 2014 @ 3:37pm 
Jag lirar ganska mycket borderlands 2, så om nån är sugen på att lira någon gång så är det bara att adda mig! :)
27 Jul, 2014 @ 1:54pm 
är ny spelare men tycker det är ett nice spel så adda om nån har lust att spela lte:)
18 Mar, 2014 @ 3:20pm 
Adda mig på steam, lirar rätt aktivt, lvl 51 Psycho. Skulle gärna duplicate´a lite nya vapen för min lvl om någon har några schysta legendary lvl 50+ :) Mina börjar bli lite usla för min lvl.
26 Feb, 2013 @ 8:23pm 
nån online som har Dlc och kan hjälpa till med en big boss. 2 kan joina! adda mig :) eller joina chaten
10 Nov, 2012 @ 10:08am 
Adda mig på steam. precis börjat så är bara lvl 7 mechromancer men iaf :)
30 Sep, 2012 @ 8:59am 
Adda mig på steam om ni vill spela co-op är level 45 commando
22 Sep, 2012 @ 3:34am 
Jag är assasin level 14 och vill lira co-op
22 Sep, 2012 @ 3:32am 
Ja
21 Sep, 2012 @ 11:12am 
någon som vill lira coop?
20 Sep, 2012 @ 4:37pm 
Jag är ny på borderlands 2. men jag lär mig snabbt. Och jag skulle vilja ha någon att spela med.
20 Sep, 2012 @ 9:11am 
Men spelet är förladdat och klart här med :)
20 Sep, 2012 @ 9:10am 
Själv har jag inte planerat spelandet så värst mycket. vet ej klockslag när spelet släpper och jobbar till 4... men får se vilka som är online via denna grupp :)
18 Sep, 2012 @ 12:39pm 
Tjena, Borderlands 2 förladdat och klart. Några som vill lira co-op den 21a?