STEAM GROUP
TeamNorway TN|
STEAM GROUP
TeamNorway TN|
4
IN-GAME
41
ONLINE
Founded
3 January, 2008
Location
Norway 
50 Comments
2 Jan, 2024 @ 4:38pm 
Hei alle sammen :3
28 Jul, 2022 @ 7:44am 
jag är inte ens norsk hahahah get griefed
5 May, 2022 @ 12:30pm 
Germanic Scandinavian international group - Public
13 Mar, 2021 @ 12:40pm 
hei, jeg er en singel gutt på 67 og leter etter en aktiv gamer partner/sex
10 Nov, 2020 @ 1:46pm 
add me for global NA csgo
15 Dec, 2019 @ 6:13am 
Hei kjære landsmenn! Hyggelig å se at andre autister fra samme nasjon spiller videospill!
6 Sep, 2019 @ 7:10am 
csgo ? mg2 rank add meg
31 Jul, 2019 @ 10:06am 
noen som spille cs:go
23 Jan, 2019 @ 2:52am 
Noen spille Rocket league eller FS 19 :-)
4 Dec, 2017 @ 8:41am 
https://discord.gg/Mxa6h2 discord community join :)
4 Dec, 2017 @ 8:40am 
Join my Discord server https://discord.gg/HvvSQpT
10 Jul, 2017 @ 7:03am 
ADD me if you're looking for a new friend or gaming :2017stickypopsicle::2017stickypopsicle::2017stickypopsicle::2017stickypopsicle::orionaqua:
7 Jul, 2017 @ 9:29am 
Hvis noen vil være med i gruppa til meg og en finne (kommer kanskje noen flere etterkvert) bare si. Det e den gruppa som hete team ephany
7 Feb, 2017 @ 9:48am 
drit nu faen i
7 Feb, 2017 @ 9:44am 
Drit i å spam
11 Aug, 2016 @ 1:55pm 
What if I wish I were norwegian, is that enough? Hahah
Danmark er nu os deiligt
6 Feb, 2016 @ 4:19pm 
trenger noen skins på cs go plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:steammocking:da er dere best og dette er ikke ment so masing
25 Jan, 2016 @ 10:06am 
Meg å add meg fokens :)
25 Oct, 2015 @ 11:49am 
Molde FK <3
10 Sep, 2015 @ 11:09pm 
Det er ikke så mange her hø? :/ og adminene har ikke vært på siden 2009..... God gruppe!.....
29 Jun, 2015 @ 8:00am 
DOGE
15 Apr, 2015 @ 11:13am 
adminstratorene av denne gruppen har ikke vert på siden 2009 -_-
6 Jan, 2015 @ 8:43am 
Hjelp, jeg blir angrepet av svenskerorkprgdofkbnvpbagåflcvpø æ-
21 Sep, 2014 @ 10:36pm 
YOU HAVE BEEN VISITED BY THE DOGE OF SHIBE.
18 Aug, 2014 @ 8:05am 
hei alle sammen jeg er ny jeg fant akkurat om denne gruppen :D
4 Dec, 2013 @ 5:35am 
Dota2? :)
15 Aug, 2013 @ 3:13pm 
wats up norway
22 Dec, 2012 @ 3:14pm 
Gampter.ru Играй в Counter Strike и зарабатывай!
24 Oct, 2012 @ 5:41pm 
Folkens, årets(kanskje tiårets) spillnyhet. http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/
Support plz eller gå tilbake til konsollen hvis du ikke skjønner hvor bra dette er ;)
18 Oct, 2012 @ 5:07am 
hey guys i found something interesting for you! if you wanna get a game but don't have money for the game try these sites to participate in free offers (surveys, videos and more...) and get free steam games or steam wallet for the points you earn there. It will take some of your time earning points but the good thing is that you also can refer the sites to others (like i do ^^) and get points for their completed offers. So if you're interested, give it a try and you'll see that it's worth it :)
(...and if you don't trust those sites at the beginning, check them out using a fake-account :P)

here are the links:

http://www.prizerebel.com/index.php?r=4454829

http://www.steampowers.net?join=84916
22 Feb, 2012 @ 5:51am 
Link :http://www.youlearn.in/storsteampowerdgamesonlygift1567879-steamgiftgetingamescomgift.steampowred.deidecar.com.brstep1phpredirgameredirect884124information0993/
You must have at least one game in your Steam account
Only free games are gifted in this link !
You will recieve the gift later !
to read more : https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=549
Don't forget to say thanks !
20 Jul, 2011 @ 5:28am 
http://circlepad.com/TeamNorway/Homepage ikke ferdig enda! 0 bilder!
14 Jul, 2011 @ 6:45am 
Cod 4 promod anyone? add Skype: jonas.arentz
er norsk btw x)
30 Mar, 2011 @ 11:09am 
Kanskje en admin skulle fjerne den meldingen fra "Australian gangster" nedenfor om "3 free games" (lol) siden det er en hackpage som stjeler steamen din om du går inn på linken! På tide siden den har ligget der et år nå nesten, srsly..... -peace
22 Oct, 2010 @ 2:30pm 
Tf2 anyone ?
7 Oct, 2010 @ 11:02pm 
Noen her som spiller Mount and Blade: Warband? :P
1 Oct, 2010 @ 11:35am 
Noen som blir med på mw 2 spec ops?
24 Aug, 2010 @ 9:56am 
Norge ruller
25 Apr, 2010 @ 10:12pm 
Amazing offer from steam and NVIDIA. 3 FREE games of you choise just go to: {LINK REMOVED} and claim your games.
10 Mar, 2010 @ 7:32am 
www.steamcommunity12freenvidiagame.tk - STEAMCOMMUNITY GIFT FOR GAMERS! L4D TF2 CSS COD4:MW2 AND OTHER!!!
29 Dec, 2009 @ 4:24am 
me gruse faaen sverige :P
30 Nov, 2009 @ 7:56am 
jeg skal på østfold lanet i januar eller februar eller når det er ; )
4 Oct, 2009 @ 2:44pm 
Sverige suger jo :D
25 Sep, 2009 @ 7:45am 
!!!!!!!!!!!!!!:D Norge for faen !:D<3
25 Aug, 2009 @ 2:55pm 
Jeg ser ingen bedre måte å vise naboen hvem som er best!
11 Aug, 2009 @ 6:07am 
så dere laget denne gruppa kun før og slå team sweden lol?