STEAM GROUP
Stavox Stavox
STEAM GROUP
Stavox Stavox
46
IN-GAME
204
ONLINE
Founded
2 November, 2014
Language
Danish
Location
Denmark 
34 Comments
23 Oct, 2017 @ 11:11am 
Dynn
9 Oct, 2017 @ 5:11am 
Der er planer om at nulstille prøvevip på fredag, ja :)
9 Oct, 2017 @ 4:59am 
Kommer der efterårs ferie gratis VIP??????????
3 Oct, 2017 @ 8:11am 
Du er permbanned. Du skal lave en unban request på https://stavox.dk/unban for at få unban.
3 Oct, 2017 @ 8:09am 
hej alle sammen jeg har fået ban i 30 dage så var der nogle admins der sagde når de 30 dage er gået skulle jeg gå ind på deres side og trykke på noget så jeg kunne komme ind igen på serveren nogen der ved hvad det der plz hjælp
19 Sep, 2017 @ 9:37am 
jeg vil godt have onban teta
12 Aug, 2017 @ 7:34am 
hvorfor skal mand jailes nor mand ved et u held fordi mand gellmer at tinke sig om komme til at sige jeg kaller lige admin, jeg bliver kørt end i a politiet og der efter ravet ud af bilen så våben tjekker de mig og tare våbned fra mig imens jeg er stunet det tro, jeg trode ikke det måtte våben tjekke dig for det så jeg kaller admin mend for de ikke lige skal arreste mig for det komme jeg til at sige jeg kaller admin før jeg komme i tanker om at jeg ikke må gøre det?

10 Aug, 2017 @ 8:30am 
kommer der jule gaver igen til jul for det var mega nice
9 Aug, 2017 @ 9:26am 
Søg om unban på Stavox.com/unban
9 Aug, 2017 @ 8:32am 
"Tilsvinelse af admin efter proppush" siger den
Forstår ikke hvorfor jeg er blevet banned, har ikke spillet på serveren i flere måneder like
7 Aug, 2017 @ 4:00pm 
Det står der når du joiner.
7 Aug, 2017 @ 3:19pm 
Hvorfor er jeg banned? :/
2 Aug, 2017 @ 11:33am 
Er copenhagenrp slettet???
31 Jul, 2017 @ 4:57pm 
Wft? Løgner.
23 Jul, 2017 @ 2:28pm 
Desværre nede..
23 Jul, 2017 @ 1:59pm 
hvad sker der med stavox evocity???
19 Jul, 2017 @ 1:21pm 
tak for nogen gode oblevelser
6 Jul, 2017 @ 3:11am 
Så kan du lære du ik skal mic spam selv om det var en af de grunde jeg er bleven bannet før på serveren af
6 Jul, 2017 @ 2:11am 
Miccen er til din stemme, ikke dit instrument.
30 Jun, 2017 @ 8:56am 
når en 11 årig admin banner dig i en uge for at spille bass i mic'en
29 Jun, 2017 @ 9:18am 
Hej alle fra stavox :3
27 Jun, 2017 @ 11:21am 
Jeg har intet imod at du ytrer din mening. I det tilfælde, ville jeg nok bare have banned dig. Vores server er ikke for alle, og det har vi det helt fint med. Vi skal nok klare os uden dig ;)
27 Jun, 2017 @ 7:48am 
yeah rigth et uheld
25 Jun, 2017 @ 3:33pm 
Nah, det var et uheld. Det er helt i orden at du har din kommentar stående. Bare skriv den så andre kan læse den :)
25 Jun, 2017 @ 2:30pm 
spil ikke på de her sercver du blir permanent ban for at sige sin mening og super admin og adminstar er pisse lige glad med admin abuse og han sletter kommentar bare fordi de ikke er i hans favor
25 Jun, 2017 @ 7:09am 
På hvilken måde?
25 Jun, 2017 @ 6:39am 
Admins er fu cking useless på de her servers
9 Jun, 2017 @ 12:10pm 
hejsa
7 Jun, 2017 @ 11:00am 
hva så:steamsalty::steammocking::steamhappy::steambored:
17 May, 2017 @ 9:50am 
Ok?
8 May, 2017 @ 5:48am 
Små børn som græder over at dø? Hvad er det du laver herinde så? Græder over at du er banned? http://i.imgur.com/YrAVi0M.png
8 May, 2017 @ 1:44am 
Lort server, kun små pulle børn som græder over at dø. :steamsalty:
15 Apr, 2017 @ 4:33pm 
sejt
12 Apr, 2017 @ 9:21am 
lol jeg er member nummer 1000