Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Bahasa Melayu (malaysiska) BETA
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen


ha ha im good
(TWoN)Chitoge◝(・ω・)◟: so i won't be adding them
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱┃╭╯╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╯╰╮
╭╮╱╭┳━━┳╮╭┫┣━┳━━╮╭━━╮╭╯╰┳━━┳━━┳━━┳━━╋╮╭╯
┃┃╱┃┃╭╮┃┃┃┣┫╭┫┃━┫┃╭╮┃╰╮╭┫╭╮┃╭╮┃╭╮┃╭╮┃┃┃ ♥
┃╰━╯┃╰╯┃╰╯┃┃┃┃┃━┫┃╭╮┃╱┃┃┃╭╮┃╰╯┃╰╯┃╰╯┃┃╰╮
╰━╮╭┻━━┻━━╯╰╯╰━━╯╰╯╰╯╱╰╯╰╯╰┻━╮┣━╮┣━━╯╰━╯
╭━╯┃╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭━╯┣━╯┃
╰━━╯╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╰━━┻━━╯
>is re-invited to the group not 24 hours later
>im convinced
thanks!
I'm just happy to see a comments lol...