STEAM GROUP
L22 L22.
STEAM GROUP
L22 L22.
30
IN-GAME
176
ONLINE
Founded
7 October, 2015
Language
Swedish
Location
Sweden 
608 Comments
10 Jun @ 4:24am 
tjena allihopa
25 May @ 4:50am 
LucasH552 det är i inställningar man gör det om du menar fh6
25 May @ 2:20am 
hörni jag är på 90% nedladdat till forza 6 är så sjukt taggad!
22 May @ 2:23pm 
Testa dig fram är nog bäst, annars om du är erfaren varför inte satsa högt och kö unbeatable!!
22 May @ 7:55am 
Tjena, någon som vet vad man ska ha för svårighetsgrad på racen när man kör?
25 Apr @ 6:16pm 
Kan nån skicka länken till gta crew?
18 Feb @ 2:10pm 
nån som vill börjar köra 5 stack på cs
3 Feb @ 3:38am 
3jje was here!
30 Jan @ 5:47pm 
This comment is awaiting analysis by our automated content check system. It will be temporarily hidden until we verify that it does not contain harmful content (e.g. links to websites that attempt to steal information).
25 Jan @ 7:51am 
Kungligaste kungen av youtube
2 Jan @ 1:59pm 
nån cs
26 Dec, 2025 @ 12:26pm 
Bästa YouTuber och bra Steam vän!
11 Dec, 2025 @ 3:35am 
rep mot rep?
25 Jul, 2025 @ 2:04am 
hej
19 Dec, 2024 @ 8:31am 
meow
28 Jul, 2024 @ 3:25pm 
Kan modda ditt konto på gta
24 May, 2022 @ 12:15pm 
hur går man me i dc grupen?
17 Feb, 2022 @ 8:27am 
Grotti Itali RSX Den är en snabb bil lätt att köra Sen har vi också Ocelot Pariah som är den snabbaste bilen och den sista Bravado Banshee 900R kostar $565,000 det är den bästa första bilden jag skulle tänkte med. Sen mycket Pengar du har också
17 Feb, 2022 @ 7:08am 
hej är ny på gta5 men jag undrar vilken bil jag ska köpa först??
30 Sep, 2021 @ 6:02am 
nae
23 Jul, 2021 @ 2:25pm 
nån gta?
11 Jul, 2021 @ 11:38am 
hej alla ha en bra dag :)
12 Jun, 2021 @ 5:59am 
sign?
24 May, 2021 @ 7:35am 
l22 kan du snälla signa min profil kan swisha 50kr
14 May, 2021 @ 6:22am 
signa mig snälla l22
länge sedan ngn skrev något här
1 Jul, 2020 @ 6:10am 
Någon som vill ha sitt konto moddat?
20 Jun, 2020 @ 2:41pm 
någon som vill spela the forest??
18 Apr, 2020 @ 6:36am 
Hej brödrar och L22 fans
5 Apr, 2020 @ 10:13am 
STINKEY POO
29 Feb, 2020 @ 12:46pm 
NÅGON SOM VILL SPELA CS?
18 Feb, 2020 @ 9:32am 
50KR SWISH OCH DU FÅR VILKEN LEVEL SOM HELST I GTA 5 ONLINE PC OCH 160MILJONER DOLLAR ADDA MIG PÅ DC "50kr=moddadepengarochleveligta#1086"
26 Dec, 2019 @ 1:40pm 
hej
25 Sep, 2019 @ 11:40pm 
Unblocka mig aaaaaaaaaaaaaaaa
14 Aug, 2019 @ 10:22am 
was up bois
11 Jul, 2019 @ 11:18am 
Tjena söker några pers till comp. Jag är supreme men jag lirar på mitt smurf just nu om någon vill vara med är det bara att adda detta kontot: https://v1.steam.hlxgame.cc/profiles/76561197991814411/
14 Jan, 2019 @ 9:52am 
tjääna spelar du fortfarande gtav (fortnite var bra i seson 3 och 4)
26 Nov, 2018 @ 5:09am 
l22 bäst
7 Nov, 2018 @ 8:10am 
böö
9 Oct, 2018 @ 7:15am 
rensa ditt crew snälla
14 Aug, 2018 @ 4:28am 
hur gör man för att spela med L22
31 Jul, 2018 @ 9:09am 
Kan du rensa ditt crew skulle hämskt gjärna vilja vara me!
15 Jul, 2018 @ 1:01pm 
A Tjena hur kommer ja in i Gta lobbyn där allt skönt L22 folk är? e ny på detta sorry
15 Jul, 2018 @ 2:24am 
TJENA
2 Jul, 2018 @ 4:09am 
nån som vet hur eller om man kan föraöver sitt ps4 gta konto till gta på pc
??
24 Jun, 2018 @ 2:51am 
Spelar något fortnite adda mig på diskord elliot#9394 adda mig