STEAM GROUP
CD-I FAN BOYZ
STEAM GROUP
CD-I FAN BOYZ
1
IN-GAME
3
ONLINE
Founded
21 June, 2009
Location
Denmark 
7 Comments
2 Feb, 2022 @ 12:08pm 
Jeg kan se problematikken
2 Feb, 2022 @ 9:23am 
Jamen hvis jeg staver alt med stort kan man ikke se hvad der står
31 Jan, 2022 @ 12:15am 
Kristian vi har kun 1 regel og selv den fejler du med at følge
29 Jun, 2009 @ 12:03am 
Sikke da nogle regler der er for denne GROUP
24 Jun, 2009 @ 4:34am 
Vi burde faktisk lave navnet om til "CD-I Fan group"
24 Jun, 2009 @ 4:33am 
Den slår både Wii, Xbox 360 og PS3 tilsammen
21 Jun, 2009 @ 5:56pm 
Glæder mig til den nye CD-I maskine udkommer:P